January 14, 2012

Tutorial: Blue Zebra Nails.

1) Nejdříve si nehty zapilujeme, případně i "vyleštíme". Já jsem na ně ještě navíc nanesla výživu, je to taková vodička, která se do nehtů vztřebá. Mám ji od Avonu a docela pěkně voní a nehty se mi poní přestaly tolik třepit :).
2) Nehty přelakujeme podkladovým nebo jakýmkoliv jiným bezbarvým lakem.

Nelekejte se mých střídavě krátkých nehtů, jak je venku zima tak se mi hodně lámou.
3) Nalakujeme si špičky nehtů modrým lakem, můj je od Essence. Hrozně se mi líbila jeho pastelová barva :).

4) Až lak úplně zaschne, použijeme zdobící pero, mám ho také od Essence. U druhé ruky jsem ztratila nervy s ním pracovat protože mi ničilo podkladový lak a navíc vůbec nekreslilo, takže druhá ruka je nalakovaná zdobícím lakem. (Už ho asi víckrát nepoužiju !)
5) Nehty si ozdobíme nálepkami, které si sami zvolíte. Já jsem si ozdobila na každé ruce pouze prostředníček, protože by se mi to na všech prstech už zdálo přeplácané. Ale je to na každém z Vás jak si nehty ozdobíte ;). Včera jsem si koupila ozdůbky :). Tyto sem i líbily nejvíce :).

Byly za pouhých 30 Kč.


6) Nakonec vše přelakujeme svrchním bezbarvým lakem :).

VÝSLEDEK


Budu ráda, když dáte vědět v komentářích jak se Vám nehty líbí :).








No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...