January 24, 2012

Nake Make-up.


Už je to dlouho, co jsem na netu četla o tzv. nahém líčení. Nejdůležitější na tomto líčení je vypadat přirozeně, zákledem je dokonalá pleť, kterou ovšem nemám, ale alespoň jsem se o to pokusila.
Na pleť jsem použila make-up od NYC - odstín 686 light (nejsvětlejší - jsem hrozná bledule a je dost těžké sehnat make-up, který by mi seděl a konečně jsem na něj narazila :)). Přepudrovala jsem T-zónu pudrem od Dermacolu - odstín 2. na tváře jsem použila světle růžovou třpytivou tvářenku z kosmetického kufříku z Rossmana a jen lehce jsem přetřela tváře.
Na oči jsem použila perleťově růžový a oranžový stín. Na řasy jsem použila řasenku z Avonu , na fotkách mám řasy slepené, protože jsou dneska absolutně neupravitelné a ať jsem se snažila sebevíc, stejně se mi to nepovedlo, přetřela jsem jen horní řasy.
Obočí jsem přetřela voskem na vlasy a upravila kartáčkem na obočí, nijak jsem ho neztmavovala.
Na rty jsem použila světle růžový lesk na rty Astor Soft Sensation Liquid Care - odstín Innocent Pink.
No a to je vše, tady je výsledek :





Musím říct, že toto líčení mi vůbec nesluší :/.

5 comments :

  1. zbožňujem takéto nahé líčenie a hlavne v lete..ale aj keď sa mi nechce hrať s očnými tieňmi :)
    a máš nádherné oči..tá farba a mihalnice..och :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je výhoda, že s tím není moc práce .. jinak moc děkuju :)

      Delete
    2. úplne s tebou súhlasím :) toto líčenie je velmi pekné a myslím že na ňom sa nedá nič pokaziť :-D
      už som ti to písala, ale tvoje oči sú dokonalé :))

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...