January 14, 2012

Top Hair Matuschka.

Představím Vám pár výrobku od této značky, která vyrábí přípravky do kadeřnictví. Pro mě je to prostě nejlepší kosmetika na vlasy, kterou jsem kdy vyzkoušela :).



1) Tohle je moje "baby", strašně jsem si tyto tekuté krystaly oblíbila. Už bych bez nich nemohla žít :D. Zaprvé kvůli dobré ceně, ale hlavně proto, že mi hodně pomohli s mými zničenými vlasy. Zacelují roztřepené konečky a zabraňují jejich dalšímu roztřepení a udržují jejich přirozenou vlhkost a já musím potvrdit, že moje vlasy teď vypadají podstatně zdravěji, opravdu mě tento produkt zachránil. Už si ani vlasy nefoukám a ani nežehlím, po umytí na vlasy nanesu tento přípravek, promačkám je a nechám je přirozeně uschnout, mám potom svoje přirozené kudrny. Nanáším je i na suché vlasy, ale nesmí se to přehnat pokud nechcete vypadat jako kdyby jste si týden nemyli vlasy ;).
Cena za 100 ml se pohybuje okolo 200 Kč a mohu je jenom doporučit.

2) Šampon s keratinem dodává vlasům lesk, chrání před UV zářením a chrání před škodlivinami z ovzduší. Já jsem tento šampon používala zejména v létě, ale vcelku mi vysušoval vlasy i pokožku hlavy, ale vlasy se opravdu leskly :).Jeho vůně je taková kadeřnická :).
Cena za 250 ml cca 120 Kč.

3) Můj nejoblíbenější šampon, který jsem kdy používala. Šampon je hydratační, vlasy vyživuje, udržuje lesklé, je vhodný pro suché a poškozené vlasy. A navíc krásně voní asi jako jogurt a bílá čokoláda :P. Vlasy se po něm nemastí.
Cena za 350 ml je asi 120 Kč.

4) S tímto kondicionerem jsem velmi spokojená. Je na poškozené a suché vlasy, dodává jim vlhkost a pružnost a zvětšuje jejich rozměr. Vlasy mám po něm hebké a lesklé a lehce se rozčesávají, což jsou pro mě velká plus :).
Cena za 250 ml 200 Kč.


Jaké máte Vy zkušenosti s touto značkou ? :)


2 comments :

  1. Ahoj náhodou ten výrobok číslo 1 :D nemáš link na nejaky online obchod kde by som ho kupila ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alebo aspon cely presny nazov :D dakujem vopred

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...