January 28, 2012

My cat.

Seznamte se, tohle je můj buřtík Matýsek :). Jsou mu 4 roky, má 5 kilo, chová se jako pes a s tím je někdy i kamarád, když ho zrovna ten pes nechce sežrat :D. Zajímá ho jenom jídlo, mazlit se nechce, takže často používám násilí (neberte to špatně, nejsem žádnej tyran :D)Rád si kouše nohy, chytá ocas a honí se po kuchyni za ořechem :D. Je to prostě magor :D, takže s ním mám hodně společnýho. Když ho naštvu, chce mě kousnout nebo mi skoči na záda a škrábe a útočí. Jeho přezdívky jsou Mates, Maťulí, Šmejd, Hajzl atd. :D. Ale mám ho prostě ráda a za nic bych ho nedala :) ♥

Takhle se nám uvelebil pod stromečkem a za boha jsme ho odsud nemohli dostat. Asi si připadal jako v přírodě :D



Strašně rád se převaluje, ale už to nejde tak dobře s tím jeho velkým břuchem :D

Jak vidíte, ty lumpárny mu prostě kukaj z očí :D




Taky máte zvířátko, který vás pořád štve, ale stejně ho máte strašně rádi ? :))







3 comments :

  1. Ten je nádhernej a ty očička!:-) M.

    ReplyDelete
  2. Máme doma to samé, akorát v holčičím provedení. Jmenuje se Valdina, je to nalezenec a pěkná rošťanda :-).

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...