January 29, 2012

Panda Nails.

Fajn nedělní večer všem,

na netu jsem hledala všechny možné desigeny nehtů a tahle se mi opravdu moc líbila, tak se s vámi chci podělit o můj úlovek. Rozhodně se mi to nepovedlo jako té slečně, co je lakovala původně, ale není to nejhorší. Jen ty pandy trošku připomínají myši a trošku šilhají :D. Ale doufám, že se to bude alespoň trošku líbit a třeba Vás to inspiruje :).
Použila jsem bílý, černý a top coat lak od Essence.





Názory, kritika, připomínky ... Do komentů :))



5 comments :

  1. Jee, to je roztomilý, musim se přiznat, že mi taky trošku připomínají myšky, ale jinak moc povedený:-) M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak hlavně, že to alespoň vypadá jako zvíře :D .... děkuju :)

      Delete
  2. Moc pěkné, já bych na to neměla trpělivost

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...