January 28, 2012

My Hair Story: Part I. - Natural Hair.

Je tady slibovaný první díl o mých vlasech. Budu řešit převážně přípravky a jak byly moje vlasy kvalitní, s čím jsem byla spokojená a s čím ne. Předem Vás musím upozornit na některé fotky, které byly po letech vyhrabány ze skrytých složek. Takže na fotkách vnímejte pouze vlasy, protože o těch to je a ne to, jak na ní hrozně vypadám ;). Začínáme !

Takže, v době, kdy jsem měla svoje přirozeně barevné vlasy, jsem s nimi zrovna spokojená nebyla. Moje vlasy nejsou příliš husté a ani kvalitní, takže si umíte představit, jak moc jsem z nich zoufalá.Navíc se příšerně kroutí až krepatí, takže další nedostatek, rovné mi také dlouho nevydrží, ale v této době jsem vlasy měla ještě víceméně husté a neponičené.
 Tento díl nebude asi až tak zajímavý, protože už si ani moc nepamatuju, které přípravky jsem používala, ale nějaké z nich jsem doma ještě našla.

A tady jsou nějaké fotky, opravdu je berte s rezervou ;), tady mi bylo asi 13, ne-li méně. Lepší fotky jsem nenašla a z této doby jich ani moc nemám. Vlasy jsem měla promelírované, ale není to nějak moc velký rozdíl v barvě od mých přirozených vlasů.

Jen takhle se mi podařilo vyžehlit vlasy, hned se mi kroutily. Tahle fotka je hned po vyžehlení, co si pamatuji :).

Ten obličej se opravdu nedal ukázat na veřejnosti :D.


Přípravky:
Myslím, že v téhle době jsem používala převážně drogerkové přípravky. Od Garnier Fructis jsem měla šampon, Elséve - kondicioner (po kterém se mi poměrně mastily vlasy a spokojená jsem s ním nikdy nebyla). Nějaký čas jsem používala i šampon z lékárny proti lupům PanteHair (nebo nějak podobně), který mi opět nějak moc nevyhovoval a ani zrovna vábně nevoněl. Pak už jsem ani kondicionery nepoužívala, což byla chyba, strašně se mi cuchaly vlasy, po vyfoukání byly jako vždy krepaté a vysušené. Každý den jsem je žehlila a opravdu se divím, že mi ty vlasy nevypadaly, když jsem se o ně tak příšerně starala. Dále jsem používala Head and Shoulders, u které jsem skončila na dlouho, vyhovoval mi, vlasy se po něm nemastily, byly vzdušné a jemné.


Pro narovnání vlasů jsem používala tento krém od Taftu. Spokojená jsem s ním byla, Vlasy alespoň vyhladil a byly lesklé, ale mě na narovnání nepomáhaly a ani nepomáhají žádné přípravky, ale s tímhle to bylo asi nejlepší. Kvalita k poměru k ceně je více než průměrná :).


Po vyžehlení jsem na zafixování a uhlazení účesu použila tento gel-vosk, ale vlasy se mi po něm vždy zkroutily, takže nedoporučuji na vlnité vlasy ;).

Tenhle díl Vám asi moc nedal, ale potřebovala jsem nějak začít. Přece jen, je to už dávno, tak si všechno nepamatuji, ale s dalšími díly to už snad bude lepší :). Zkusím se polepšit :). Dneska sem ještě zkusím hodit další díl abych Vás alespoň tošku zabavila. :P

Zatím přeju fajn dopoledne :)



2 comments :

  1. ahoj! máš naozaj super blog :) som nový follower a ak chceš môžeš byť aj ty môj :)
    Kisses

    ReplyDelete
  2. Ahoj, těšim se na Part 2 :-) M.
    http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...