January 12, 2012

Avon Cosmetics.

Tohle jsou moje všechny přípravky z Avonu, nevím jestli bych řekla, že jsem s touto kosmetikou spokojena, ale s některými výrobky určitě :). Čekejte, že toho bude hodně :D





1),12) Tyto tělové spreje mám hrozně ráda, vůně vcelku dlouho vydrží a v létě osvěží. Mám vůně granátové jablko a mango a celou sadu (která není celá na fotce - sprchový gel, tělové mléko a tělový sprej) s vůní švestky a vanilky, kterou jsem si zamilovala, opravdu krásně voní :).

2) Hydratační krém na vlasy s uhlazujícím efektem. Jelikož moje vlasy se nedají zkrotit k tomu aby byly rovné a hned krepatí, vcelku nic mi na ně nepomáhá, ale po tomhle krému je mám alespoň uhlazené.

3) Vůni Hawaiian Shores jsem dostala od svého přítele a opravdu hezky voní. Je to spíše letní vůně, takže teď ji tolik nepoužívám.

4) Pěnové tužidlo na vlnité vlasy a jejich objem. No co bych k němu dodala je to, že tenhle přípravek mi příjde tak možná "na dvě věci", protože po něm rozhodně nemám objem vlasů ani nějak hezky vlnité vlasy, protože už konzistence se mi nezdá - je to pěna, co vypadá jak od mýdla a v ruce se hned rozpustí, takže z ní mám vodu. Tenhle přípravek mě vcelku zklamal.

5) Sérum na roztřepené konečky pro suché a poškozené vlasy. Používala jsem ho denně na konečky, někdy i po celé délce vlasů a nemůžu vůbec říct, že by se mi po nich vlasy nějak změnily a to ani k lepším ani k horšímu. Takže další přípravek, co mě lehce zklamal.

6) Moje balzámy s příchutí. Tyhle přípravky hodnotím pozitivně. Na rtech vydrží poměrně dlouho, krásně voní a májí i dobrou chuť :P. Mám příchutě jahoda, která je z nich moje nejoblíbenější, ale vcelu lepí na rtech, potom ostružinu, která má v sobě třpytky a nakonec jakousi borůvku (nebo co to je :D ), která vcelku divně chutná a není moc dobře roztíratelná.

7) Lesk na rty "Sparkle" odstín Rave. Je můj oblíbený. Chuť je dobrá a na rtech se nádherně třpytí :)

8) Klasická řasenka z Avonu, kterou si vždycky ráda objednám, řasy zhušťuje.

9) Moje relativně nová řasenka, která má umělý kartáček a řasy prodlužuje, mohu doporučit :).

10) Řasenka se třemi stupni prodloužení, dodává řasám objem a plnost, řasy neslepuje. :)

11) Lesk na rty s kuličkovým aplikátorem se třpytkami. Už dlouho jsem sháněla kuličkový lesk na rty a v tom jsem ho našla v katalogu, dost jsem se na něj těšila a objednala jsem si příchuť černého rybízu. Ale nakonec přišlo opět zklamání - jeho chuť bych mohla přirovnat k mýdlu a na rtech se snadno rozteče a moc dlouho na nich taky nevydrží.

13) Sprej pro zvětšení objemu. Tenhle přípravek lehce splnil svůj účel, vlasy jsou po něm alespoň trochu nadýchané, ale nějaký zázrak to také není.

14) Krém na ruce s vůní šeříku. krém dobře hydratuje, ale dlouho se vztřebává a jeho pronikavá vůně taky nemusí každému vyhovovat.

15) Extra silný vyhlazující balzám pro hladký účes. Opět jsem dala šanci dalšímu přípravku na vlasy, který stejně zklamal jako všechny ostatní. Vlasy mám po něm takové splihlé a vypadají mastně. Jediné plus je možná ochrana při vysokých teplotách, která taky asi nebude zrovna převratná ;). Takže s vlasovými přípravky od Avonu jsem skončila.

16) Oční stíny, odstín Mist. Hodně jsem si je oblíbila. Mají hezký odstín a dobře pigmentují :).

17) Lesk na rty, odstín neznámý. Když mi tento lesk dorazil, vcelku jsem se zděsila kvůli jeho sytosti. Tento lesk mě také neoslovil, jeho hustá konzistence na rtech vytváří jakési mapy a s jeho barvou, která v katalogu vypadala o hodně světleji vypadám jako od cirkusu.

18) A nakonec ( to jste si oddechli :D ) tužka na oči Glimmerstick Diamonds. V katalogu tento odstín vypadal světle šedě se třpytkami, nakonec je to téměř černá, ale alespoˇty třpytky má :D. Tužka vydrží na očích poměrně dlouho a nerozmazává se.

19) Ha BONUS :D .... lesk na rty jako přívěšek na mobil. Opět hustá konzistence, ovšem tentokrát lepší odstín i aplikátor. Jediná škoda, že je lesk tak malý, že mě s mojí velkou spotřebou vydrží tak 3 hodiny :D.

Tak to je vše. A jaké máte vy zkušenosti třeba zrovna s těmito výrobky, shodli jsme se ? :)

3 comments :

  1. Ja mám skúsenosti akurát z tými telovými sprejmi, lenže ja mám kokosový..ale musím sa priznať že radšej používam telové mlieko :)) z Avonu som si objednala ešte balzam na pery-príchuť biela čokoláda, a kefu na vlasy :) ale tie mi ešte nedorazili :)
    beessweetylife.blogpost.com

    ReplyDelete
  2. sisi : děkuju :)
    KikushLeBee: tojo balzámy na rty jsou nejlepší, ale teď mám s příchutí sušenek a s tím teda spokojená nejsem.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...