January 22, 2012

Snowy Nails: Sponge Technique.

O této echnice jsem se dozvěděla nedávno a vcelku mě oslovila. Ještě musím dopilovat detaily, takže na těchto fotkách to byl jen pokus, ale i tak se mi to vcelku líbí :). 
Princip je jednoduchý.
Nejprve nehty přelakujeme barevným (dle svého výběru) lakem a necháme zaschnout (Essence). Poté si staí ustříhnout kousek z houbičky na nádobí a namočit ji do laku (já si vybrala bílý(Essence), aby lépe vynikl). Potom houbičkou "ťupáme" po špičkách nehtů, tak aby to nevypadalo jako fleky (čehož se musím příště vyvarovat). Nakonec celé přelakujeme svrchním lakem (průhledným- Essence).
Doufám, že se Vám to povede lépe než mě :).

Výsledek:



Líbí se Vám tato technika ?

5 comments :

  1. ja ju mam velmi rada, je efektna!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Taky jsem někde četla, že se s ní dají nehty něco jako stínovat .. někdy to třeba zkusím :)

    ReplyDelete
  3. Tak tuto techniku som este nikdy nevyskusala, ale musim to coskoro napravit! Hanbim sa:D Inak pekny blog!
    http://www.supercutesupereasy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Teda, vypadá to vážně zajímavě :) Zkusím :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...