January 28, 2012

My Hair Story: Part II. - Long Blond Hair.

Druhý díl je tady, abych sem dala něco normálnějšího než byl díl první, který byl pouze taková "rozjezdovka".

Blond vlasy jsem měla ve 14-ti. Tentokrát už byly o něco málo hustší a možná i hezčí, nechala jsem si dorůst ofinu a sestříhat vlasy. V tuto dobu jsem s nimi byla poměrně spokojená. Asi o rok později  jsem si je nechala podbarvit hnědě a za nějaký čas dokonce černě (což ke mě moc nesedělo, protože jsem hodně bledá). To už jsem tak spokojená nebyla. O vlasy jsem se ale víc starala, používala jsem ochranné prostředky před žehlením a foukáním, už i nějaké ty kondicionery a masky.

Pár fotek, které už jsou trošku použitelnější než v prvním díle a proto jich sem dávám víc :).



Hnědě podbarvené.


A teď trošku větší změna, černě podbarvené.

Někdy jsem si s vlnami trošku pohrála.



Jen 2 roky stará fotka.




A teď k přípravkům. Jak se už zmínila, o vlasy jsem se mnohem více starala a myslím, že to bylo znát. Přeskočila jsem z drogerkových produktů k přípravkům z Avonu, se kterými jsem byla vcelku spokojena.
Používala jsem šampon a kondicioner proti krepatění vlasů - vlasy po něm byly jemné a nadýchané,  ale stále krepaté :D.Šampon a kondicioner pro objem vlasů - vysušoval pokožku i vlasy, ale tentokrát alespoň přidal toho objemu.

Tento lak zrovna moc nevoní, ale vlasy po něm dobře drží, vlasy maličko slepuje a ve vlhku mi ten lak vůbec nepomůže proti krepacení jak píší.
Hodnocení: 5/10b.

Na fixaci ofiny jsem používala tento vosk a byl poměrně dobrý. Nádherně voní a vlasy po něm vydrží být delší dobu rovné. Přípravku od Taftu mi vyhovují :).
Hodnocení: 8/10b.

Po této masce jsem měla opravdu jemné a krásně voňavé vlasy. Nevypadaly zničeně, takže svůj úkol splnila
Hodnocení: 7/10b. 

Co bych o ní řekla ? Snad možná, že mi příjde "naprd". Barva po ní vydrží úplně stejnou dobu jako vždycky, možná jen jsou po ní vlasy jemné, ale to je asi všechno. Takže žádné nadšení.
Hodnocení: 3/10b.

Tohle tužidlo musím opravdu pochválit. Svůj účel splnilo a to ten, že má zvíraznit přorozenou barvu nebo melír, chránit před UV zářením. Podle mě i zbavuje žlutavého nádechu. Mám ho ve stříbrné barvě.
Hodnocení: 10/10b.

Stejně jako většina přípravků z Avonu mi příjde vcelku k ničemu, ale není to až tak nejhorší. Má vyhladit a narovnat, ale já je mám po něm takové rozlítané a elektrizují, což mě docela vytáčí :D. Ale lepší než drátem do oka.
Hodnocení: 5/10b.

Tonto sprej na zvětšení objemu mě poměrně překvapil, opravdu jsem po něm měla nadýchané vlasy a byly i objemnější. Nebylo to až tak patrné, ale byla jsem spokojena.
Hodnocení: 8/10b.

Tak co říkáte tomuto dílu, už jsem to vyladila a je lepší ? :) Budu ráda za vaše názory :)













No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...