January 18, 2012

News.

Kdo sem chodí všiml si, že tyto stránky používám od 11.1.2012 (to datum se mi líbí), potěšila mě i taková maličkost, že sem za 7 dní přišlo už 107 lidí a mám z toho opravdu radost. Už i těch pár komentářů se našlo, což by se mi na mým předchozím blogu, odkud teď prozatím články přesouvám sem, nestalo. Takže radost je na místě :). Budu ráda když sem budete chodit dál a popřípadě se někde zmiňovat o mých websites ( jen za předpokladu, že se Vám moje stránky líbí).
Teď k těm novinkám. Chystám se udělat krátkou sérii článků o mých barvách vlasů, celkově o vlasech a o přípravcích, které jsem za tu dobu používala a pomáhaly mi. Jelikož jsem měla vlasy hodně zničené, že jsem se bála, i kadeřnice, že o ně příjdu, ale nestalo se. Takže čekejte dlouhý příběh. Snad se Vám tyto články budou líbit a třeba Vás k něčeme inspirují.

Mějte se fajn :).
eL.

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...