January 12, 2012

Green Eyes.

Mám pro Vás líčení, které mě prostě z ničeho nic napadlo. Je hodně jednoduché a zvládne ho opravdu každý. Je to spíš takový hutlámo patlámo. Tak, ale snad se bude alespoň trošku líbit :).


Před:

Oči: Jako podklad pod stíny používám obyčejný concealer (Essence). Potom jsem použila zelené oční stíny na celé víčko a udělla jsem jím i spodní linku ,poté jsem ztmavila vnější kraj víčka tmavším zeleným stínem. Pomocí černého stínu jsem vystínovala vnější kraj oka do ztracena. Místo rozjasňovače jsem použila bílý stín a vykreslila jsem jím onlast pod obočím a kraje kořene nosu (snad chápete :D).
Tekutými linkami jsem udělala tenkou linku na horním víčku. Černou tužkou jsem udělala spodní linky.
Nakonec jsem použila řasenku a řasy jsem jí prodloužila a zahustila (teda snažila jsem se :) ).
Obočí jsem ztmavila pomocí sady na úpravu obočí od Essence.

Pleť: Nanesla jsem pěnový make-up pomocí houbičky (která teda není zrovna hygienická, ale vyhuvuje mi- cca každý týden ji peru). Tentokrát jsem nepoužla pudr, protože make-up je sám o sobě takový 2 v 1.
Na tváře jsem použila bronzer (Essence) a zvýraznilá jím lícní kosti ( když vcucnete tváře tak vykreslete tu prohlubeň, která se Vám vytvoří ;) ). Poté jsem nanesla tvářenku (Essence) a do ztracena ji spojila s bronzerem.

Rty: Použila jsem rťěnku Essence- odstín In the Nude a doladila její odstín další rtěnkou od Essence - odstín Sparkling Miracle.

Po:






Výsledek:






No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...