January 16, 2012

Barvení.

Tak asi před Vánocemi jsem si barvila vlasy. Musím říct, že ani tahle barva není nic podle mých představ. Jelikož jsem jako podklad měla peroxid, tak co myslíte, že z toho mohlo vylízt než nějaká zelená. Má to takovej zlato-zelenej odlesk :D. Co je pro mě fakt pozitivní je to, že ať si na vlasy napatlám jakoukoliv barvu tak v ní nevypadám nějak blbě ikdyž je ta barva kdovíjak úděsná. Takže jinak bych se už musela jít zahrabat. Třeba se to časem vymyje a bude z toho něco normálnějšího, už teď to vypadá poměrně lépe.Plánuju je nechat alespoň trochu odrůst. Mmoje vlasy už si toho zažily opravdu hodně z blond na černou, z černý peroxidem se ze mě stala zrzka, za dlouhou dobu to konečně byla blond a teď jsem se na to, z prominutím, vysrala a šla jsem na svoji přirozenou barvu, protože chci svým vlasům dopřád delší dovolenou a úplně dorazit je taky nechci, už teď těch vlasů tolik nemám a peroxidu se ještě zcela nevzpamatovaly, ale už nejsou tak zničené jako byly před rokem, kdy jsem měla oranžovou hlavu jako mrkev.Časem Vám sem alespoň pro představu hodím pár fotek všech mých barev na hlavě :D.
 Takže tady je postup a výsledek barvení ;).


Použila jsem tuto barva od WellaTonu - odstín 8/0, která nemá s barvou na mých vlasech nic společného .
Obě tuby jsem nalila to kelímku a pořádně je rozmíchala. (nemálo jsem se u toho dusila tou chemií :D)



Během barvení:

Srovnání:
Před                                                  Po
Těsně po barvení:
Měsíc po barvení (ve skutečnosti je to světlejší)

Budu ráda když přidáte komentář, jaké jsou Vaše zkušenosti s barvením, co se Vám povedlo a nepovedlo a jaké značky Vám vyhovují. :)



3 comments :

  1. ja mám svoju prirodzenú farbu hnedú..A z farbením je to u mňa strašné asi tak! Chcela som svojim vlasom pridať nejaký nádych bordovej až čiernej, v podobe melíru..tak som si teda zo vzorovníka vybrala farbu, kaderníčka mi povedala že bude trocha iná..no keď som videla po farbení čo je tá "trocha iná" skoro ma vykotilo. tá farba bola totálne červená, to s tou zo vzorovníka nemala spoločné nič! ja som svojim vlasom teraz asi už na 2 roky (od toho hrozného zážitku) dala pokoj..chcela som čiernu ale len takú zmyvatelnu, nad tou ešte rozmýšlam, a ked sa rozhodnem pre nejaký melír či farbu túto kaderníčku budem obchádzať 100 kilometrovým oblúkom.. A keď by som išla na čiernu už rovno že nie zmvajucu..tak to spravím asi nejak tak že dám si tmavú hnedú, ešte tmavšiu a nakoniec tú čiernu :D ale to asi až o nejaké 2-3 roky uvidím :) :D

    ReplyDelete
  2. myslím, že tato barva ti sluší nejvíc ze všech, co máš vyfocené tady na blogu, je nejpřirozenější ;o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, je to moje přírodní barva vlasů, teda mám ještě o něco jinačí odstín ;)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...