January 30, 2012

30.1.2012

Hezký večer,

dnešek, jako každé jiné pondělky, je hrozně otravný, protože se opět rozjíždí nový týden a ještě k tomu ten, kdy máme opravdu příšerné předměty ve škole. Ale musím se dneska pochválit za odříkání maturitního tématu do němčiny za 2 :). Takže dnes jsem ještě poměrně zpokojená. Taky jsem dnes prolítla drogerku a za nasbíraných 5 bodů a 30 Kč v drogerii Rossmann jsem dostala skleničku se zvířátkem :D, vybrala jsem si malého bígla (později přidám foto), dále jsem si koupila opět nový lak jako každou návštěvu v drogerce, takže čekejte článek :).
Zítra mě čeká vysvědčení, tak snad ukecáme nějakou tu volnou hodinu. Ještě tento týden čekejte 3. díl My Hair Story a bude to moje asi nejoblíbenější část, protože ty fotky jako jediné za něco stojí :).
Tak se tu mějte blaze a já mizím koukat na Little Fockers :D. Ahojte :) ♥

Jedna zimní :)

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...