December 21, 2015

BLOGMAS | ZPÁTKY V ČASE ANEB MŮJ NEJHORŠÍ ÚČES.

ZDRAVÍM :)


Jsem tu s dalším článečkem a tentokrát se spolu opět vrátíme v čase. Byly to Vánoce roku 2005 a hrozně jsem si myslela, jak krásný účes mám .... omyl, opravdu jsem neměla. Na hlavě jsem si vytvořila pěšinku ,,na prdelku" a konce vlasů natočila. Pamatuju si, jak mi je mamka foukala kulmofénem a já měla hroznou radost, jak se jí to povedlo :D. K tomu se ještě přidalo moje krepatění a ježení vlasů a voila, účes alá debil byl na světě :D.



Och a ještě k tomu mé zarostlé obočí také nemělo chybu :D

Zde asi děkuju bohu za ty skvělé dary a určitě i za můj pěkný účes :D

Doufám, že vás dnešní článeček s fotkami pobavil jako mě :D




1 comment :

  1. náhodou dobrý účes :D Kor na tu dobu :) a vypadáš šťastně tyhle fotky z dětství jsou nejlepší :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...