December 19, 2015

BLOGMAS | ZELENÉ VÁNOČNÍ LÍČENÍ.

AHOJKY KRÁSKY :)


Ano, včera jsem opět jako každý pátek usnula, protože jsem byla po celém týdnu příšerně unavená, kvůli tomu, že toho máme teď v práci opravdu hodně. Dnes jsem ještě také, jelikož jsem teď asi dvě hodiny balila dárky a stále ještě nemám hotovo. Dnes už druhý článek nepřidám, to až zítra budou dva, dnes ani nemám pořádně nápad, co napsat, tak to zítra více promyslím. 

Proto vám sem jen přidávám detailní fotky líčení, které jste dnes mohli vidět ve videu. Je to můj první letošní tutoriál na vánoční líčení. Použila jsem na něj paletku od Sleeku, kterou teď miluji, protože obsahuje zelené a fialové odstíny, které se k Vánocům zkrátka hodí. K tomu jsem použila řasy od Ardell, které vypadají na oku opravdu moc hezky. Snad se vám líčení líbí, můžete kouknout i na videjko a já si jdu odpočinout ke Grinchovi, na kterého se těším jako malá už celý rok :).











Líbí se vám toto líčení? :)



4 comments :

  1. To líčení je strašně krásný a ta zelená ti hodně sluší :3 ty řasy jsou taky božíí :3

    ReplyDelete
  2. Řasy jsou jemné, ale na mě jsou až moc dlouhé.... Zelená barvička na pohyblivem vicku se mi líbí ale stín v ohybu uz moc ne. ( moc k sobe neladi - alespoň tak to na mně působi dle fotky ale třeba se mýlím a na živo to vypadá přirozeně) ;)

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné líčení, ale nejvíc jsem teda paf z těch řas, vypadají skvěle.

    ReplyDelete
  4. Krásne líčenie :) môžem sa opýtať aké presne riasy od Ardell to sú ? Ďakujem :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...