December 2, 2015

BLOGMAS 2015 | 1. DEN

AHOJKY KRÁSKY :)


Jelikož je tu prosinec a blíží se nám Vánoce, řekla jsem si, že když bych nestíhala točit a přidávat videa každý den, že bych mohla alespoň každý den přidat článek. Ať už bude s vánoční tématikou nebo ne, ale budu se snažit spíše o ty vánoční. Sice je už druhý prosincový den, ale říkala jsem si, že ještě není tak pozdě :). Na Vlogmas se samozřejmě můžete těšit taky, sice nebude video každý den, ale určitě jich bude za týden více. Pokusím se o co nejvíce videí za týden a každý týden bych chtěla i nějaký víkendový vlog z pohodlí domova. Ráda si s vámi takto popovídám :). 

Toto jsou moje poslední Vánoce doma s rodiči a proto si je chci pořádně užít, budou mi chybět naše štědrovečerní večeře, společné rozbalování dárků a klídek u večerních vánočních pohádek se zmrzlinovým pohárem. Ikdyž bych to asi příští rok chtěla tak, že bysme se s Tomem navečeřeli, rozbalili dárky doma a pak mohli jet ještě podarovat si vzájemně dárečky k mým rodičům, uvidíme ale, co bude za rok, kdo ví...

Snad se vám letošní Blogmas a Vlogmas budou líbit. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete například o čem byste chtěli články nebo videa :).




No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...