December 8, 2015

BLOGMAS | OBLÍBENÉ VÁNOČNÍ EPIZODY SERIÁLŮ.

ZDRAVÍM KRÁSKY :)


Dnešní Blogmas článek bude o mých oblíbených vánočních epizodách seriálů, které si vždy každý rok ráda pustím. Tyto díly mi vždy navodí vánoční náladu, ikdyž je zrovna vidím i v průběhu roku. Mám už takové moje stálice, které jsou pro mě, jako seriálového maniaka, prostě srdcová záležitost. Mám dva seriály,které mají nejlepší vánoční díly, tak se na ně pojďme podívat.

1. GRIMM

Tento seriál má podle mě nejlepší vánoční epizody. Jelikož si Monroe na vánocích hodně potrpí, hrozně je prožívá a nádherně zdobí celý dům, tak z toho hned dostanu vánoční náladu :)

S03E08 - Twelve Days of Krampus
Tento díl je úplně nejlepší ze všech. V tomto díle Monroe nádherně vyzdobí dům, úplně mě to fascinuje. Do toho je tam zápletka se strašidelným Krampusem, který odnáší zlobivé děti v pytli, zkrátka boží, ten se jim povedl :D.



S04E07 - The Grimm who Stole Christmas
Docela vtipný díl, kde se tři děti promění ve zlobivé smradlavé skřety, co všechno ničí, ten vždycky pobaví :D.



2. THE BIG BANG THEORY

Na tento seriál se dokážu koukat znovu a znovu. Nikdy mě neomrzí, všechny díly už znám nazpaměť a přesto koukám od začátku do konce pořád dokola. Na Sheldonovi vtípky zkrátka nic nemá, kdykoliv něco řekne, stojí to za to :D.

S02E11 - HYPOTÉZA DÁRKOVÝCH PŘEDMĚTŮ
Sheldon nemá rád dávání dárků, když neví, jakou hodnotu mají dárky, které dostal a stojí si za tím, že druhému musí dát dárek stejné hodnoty, aby nebyl nic dlužen. V tomto díle dostane od Penny skvělý dárek a tak jí dá nespočet košů z kosmetikou a pořád tvrdí, že je to málo :D


S03E11 - MATEŘSKÁ SHODA
Na Vánoce má přijet Leonardova matka, která neví, že Penny chodí s Leonardem a on se bojí, že ji neschválí. Jeho maminka má skvělé kecy, je studená, jak psí čumák a má radši Sheldona, než vlastního syna :D. Nakonec se s Penny opijí a to má ještě lepší kecy a navíc dá pusu Sheldonovi :D.


S06E11 - VÁNOČNÍ DEZILUZE
Tento díl má už úžasný začátek, kdy Leonard staví podle návodu krb z papíru a pyšně říká, že postavil krb vlastníma ruka, v zápětí vykřikne, že se říznul o papír :D. Dále kluci hrají zase nějakou tu svoji hru a nejlepší na tom je, když Sheldon začně zpívat koledu a hrozně se v tom vyžívá :D.


S07E11 - COOPEROVA EXTRAKCE
Opět skvělý začátek, kdy si Leonard vyvrtne kotník u lyžování na xboxu :D. Sheldonova sestra rodí a tak jí jel pomoci. Dobrá hláška bylo, když řval na sestru, ať je potichu, že se snaží telefonovat :D. Také si vyprávějí historky o tom, jestli by v té místnosti byli všichni spolu, kdyby nepoznali Sheldona.


S08E11 - INFILTRACE STERILNÍ MÍSTNOSTI
Tento díl je můj nejoblíbenější ze všech, vždy se u něj řežu smíchy :D. Leonard s Howardem jsou ve sterilní místnosti, kam jim vlétne pták, poté co někdo z nich nezavřel dveře, takže jim tam všechno kontaminoval. Všemožně se ho snaží odlákat a když se jim to konečně podaří, tak jim tam vlétne jiný pták a už si nadávají, že už by konečně měl někdo zavřít ty dveře. Dále se u Amy pořádá vánoční večeře, kde si vymyslela nějaké zvláštní hry, ze kterých jsou všichni ,,nadšení".Miluju ten díl, všichni se na něj povinně podívejte :D



Tyhle vánoční díly zkrátka miluju a nikdy se mi neomrzí, zvláště ty z Teorie velkého třesku, na ty nic nemá a pobaví vždy :D. Pak mám ještě ráda vánoční díly Přátel, ale už ne tolik, jako tyto :)

Jaké jsou vaše oblíbené vánoční epizody? :)



2 comments :

  1. Miluju ten díl, jak Sheldon dává Penny ty dárkové koše :D. Já mám nejradší vánoční speciály Doctora Who, ale i první speciál Downton Abbey :)
    Double Infinity by Ella

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...