December 25, 2015

BLOGMAS | DVĚ VÁNOČNÍ LÍČENÍ.

AHOJKY KRÁSKY :)


A je tu poslední článek Blogmas, ve kterém vám chci ukázat dvě líčení. Jedno, které jsem měla včera na Štědrý den a druhé, které mám dnes při slavení Vánoc s Tomem. Obě líčení jsou hodně třpitivé, což se mi ale v období Vánoc moc líbí a večer pod umělými světly krásně vyniknou a rozzáří oči. 

Doufám, že se vám série Blogmas líbila a že budete i nadále číst moje klasické články v podobě recenzí a dalších mých výlevů :). Užívejte vánočních svátku a pořáně si odpočiňte do nového roku :).

STŘÍBRNÉ LÍČENÍ





ZELENÉ LÍČENÍ



 

Které líčení se vám líbí více? :)




3 comments :

  1. obě vypadají skvěle, ale víc se mi asi líbí to stříbrné, krásně ti ladí k očím :)
    Double Infinity by Ella

    ReplyDelete
  2. Více se mi líbí to 2. - zelené líčení. Krásně ti vyniknou modré oči ;) Přeji krásné Vánoce a šťastný nový rok Lonnie

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky :)obě líčení jsou krásné, ale víc se mi líbí to druhé :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...