August 8, 2013

NailArt | Pink Nails With Flowers.

Ahojky krásky :)

Jsem to ale hrozná blogerka, když sem skoro nic nepíšu :D. Prostě se do článků nechci nutit, chci to mít jako zábavu, ne jako povinnost :).

Tento nailart jsem tvořila už hooodně dávno, ale vzpomněla jsem si až teď, že jsem ho vůbec nedávala na blog :)

Je to jednoduché, ale sama musím říct, že to je jeden z nejlepších (podle mě) nailartů, který jsem si kdy na nehtech vytvořila :)



POSTUP:

1. Base Coat
2. Štetečkem na nehty nakreslíme zkosené ,,čáry" a vyplníme zbylá místa na okrajích nehtů
3. Prostředníček nebo jakýkoliv váš zvolený nehet přelakujeme celý
4.  Přelakujeme druhou vrstvou laku
5. Do výseče nehtů (viz obrázky) uděláme tečku pomocí třpytek
6. Na celý přelakovaný nehet nalepíme kytičku
7. Top Coat

Jak se vám líbí tento nailart ? Zkusíte ho ? :)


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...