August 8, 2013

Lak na nehty | Maybelline Colorama 80.

Ahojky :)

Takže je tu další lak :). Teď vám představím snad nejkrásnější modrý lak, který jsme kdy viděla :). Jsme do té barvičky úplně zažraná :). Celkově mě laky od Coloramy letos hodně nadchly. Vždycky jsem je vyhledávala ve slevě, proč za to taky platit plnou cenu, že ? Kdo by neměl rád slevy :D. Těchto laků vlastním celkem 6 a všechny miluju <3. Mají nádherné syté barvičky, skvělou výdrž, skvěle kryjí, celkem rychle schnou, krásně se lesknou a kdo ví co ještě :). Určitě je vám je vřele doporučím :)




Taky tak milujete laky od Coloramy ? :)



3 comments :

  1. O tomhle odstínu jsem taky uvažovala, ale zatím jsem si troufla jen na méně nápadné laky od Coloramy. x) Každopádně moc pěkné!
    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Preste tento lak mám :) Je to úžasna farba !

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...