August 11, 2013

Můj již druhý list přání.

Ahojky krásky :)

Tento ,,višlist" jsem dělala jen jednou, kdysi dávno, když jsem si zrovna přála štětce a paletku :) . No většina mých přání se mi vyplnila, takže teď to třeba zabere nějakým kouzlem taky, hihi :D. Nepřeju si zase tolik věcí, jen jedna je pro mě teď asi nejhlavnější :)


1. místo -> Digitální kamera .. už bych pro vás chtěla lepší kvalitu videí. Přeci jen už mám přes 2000 odběratelů, tak se to podle mě vyplatí si ji koupit. Problémem ale je, že na ni zatím nemám, nepracuji a rodiče mi ji koupit nechcou :/. Takže mi nezbývá nic než doufat, že si na ni (snad brzy) vydělám přes YouTube, kde mám nějaký malý obnos z reklam, ale rychle to asi vážně nebude :). Kdybych to do Vánoc nestihla, tak bych to možná už u našich usmlouvala na dárek :). Nebo bych je mohla ukecat na splátkách :D.

2. místo -> Dermacol fixační pudr. Už dlouho po něm pokukuji a asi si pro něj i skočím :). A to je asi zatím jediná věc, kterou si z tohoto wishlistu opravdu koupím, jelikož nechci tolik utrácet a radši si něco málo nechat na tu kameru :).

3. místo -> tvářenka od Maybelline .. líbí se mi jejich tvářenky, přímo tyto Affinitone, ale zatím si vystačím s těmi, co mám :). Takže zatím si ji určitě kupovat nebudu :).

4. místo -> Rámeček s nápisem LOVE. Viděla jsem ho v NanuNana, ale nekoupila jsem si ho, čehož teď lituju :/. Strašně se mi líbili, nevypadal takhle (jiný jsem nenašla), je býlý, dřevěný, ale nápis podobný :).

5. místo -> Růžové povlečení. Chtěla bych jen čistě jednobarevné, sytě růžové, ale zatím ho zase tolik nechci, prostě ta první věc je por mě teď přednější :).

6. místo -> Bělící pudr na zuby. No bylo by fajn mít bílé zuby, alespoň trošku bělejší :). Ale rozhodně se bez něj obejdu :)

7. místo -> Nějaká skleněná vázička, do které bych si chtěla nasypat nějaké kamínky, jen tak na okrasu :). Tak třeba někdy :)

No a to už je můj celý list přání, především si přeju tu kameru, kterou asi bez vás, sledavatelů mých videí, mít nebudu :). Děkuju vám za přízeň, jste prostě úžasní a vždy mě dokážete podpořit :).



1 comment :

  1. ten rámeček LOVE ja vážně moc pěkný....:-) taky bych mohla zkusit udělat tento článek, když píšeš,že se ti to splnilo, tak uvidíme.....:-D

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...