August 19, 2013

Moje dovolená v Chorvatsku | 2. část.

Ahojky krásky :)

Až když mi někdo napsal kometnář, kdy bude druhá část fotek z dovolené, tak jsem zpanikařila, že jsem je sem ještě nedala :D. Úplně jsem na ně zapomněla.

Jak jsem psala v minulém článku, tak tyto fotky budou čistě z pohoří Biokovo, kam jsme jeli na exkurzi. Jeli jsme takovým malým autobuskem po takové extrémně úzké silničce. Trochu mi naháněla strach, jelikož kdyby jsme jeli jen o trošku vedle, tak letím z té neuvěřitelné výšky dolů. Bylo to tam strašně krásné, všude stromy, keře a kamení. Nikde zásah člověka (tedy kromě té slinice).  Jinak tam občas lidé pěstují brambory, které mají cenu zalta, protože se tam nedá vjet s žádnou technikou, takže lidé musí chodit pěšky z těch svahů a nosit ručně pitle s bramborama, navíc je to hodně daleko a do výšky. Průvodkyně, která s námi jela, říkala, že lepší brambory nikdy nejedla.

Celou cestu nám o tom pohoří povídala. Divila jsem se, ale vážně mě to bavilo. Prý, že když tam někdo půjde pěšky a nevezme si nejmén 4 litry vody, tak se rychle dehydratuje a zemře tam. Dá se tam i velmi lehce zabloudit, takže, kdo není zkušený, tak ať tam raději neleze. Prý se tam vždy ztratí nejvíce čechů, no jo, jsme prostě magoři :D. Když jsme tam byli, tak v té době se tam ztratili dva češi (nepatřili k sobě), oba se tam ztratili a celé dva dny je hledal vrtulník, oba našli mrtvé, bylo to i v televizních novinách ;).

Ovšem výhled tam byl skvělý a my jsme vyjeli až na nejvyšší vrchol, kde stojí nějaká televizní věž. Už se nebudu vykecávat a vy si teď můžete prohlédnout pár fotek :)




Cikáda :D


Když už tam bylo něco postaveno, bylo to z kamenů :)

Divocí koně :)

Z té fotky jsem vyřžízla mamku, protože si chce sotva dát fotku na FB :D. Vypadám tam hrozně, ale dala jsem to sem kvůli tomu pozadí :)


Štír :). Já chtěla ale potkat hada, kterých je tam víc než 15 druhů :/ :D

Procházka kolem vrcholu :)

I ještěrku jsme našli :)


Na vrcholu :)



Televizní věž nebo co to je :)

 No a tohle už jsou všechny fotky z dovolené, tak snad se vám líbili :)







3 comments :

  1. parádní fotky! Cikáda a štír jsou super:) A tobě to moc slušelo!

    ReplyDelete
  2. Ta cikáda je pěkně hnusná :D nechtěla bych to mít třeba v posteli :D jinak krásné fotky, vypadá to tam moc pěkně :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...