August 8, 2013

DIY | Jak opravit rozbitý pudr ?




Dlouho jsem přemýšlela, jestli jde rozbitý pudr vůbec nějak opravit nebo je mu rovnou souzeno hození do koše. Začala jsem hledat na YouTube různé nápady, jak ho spravit, až jsem našla jeden, který mi přišel nejméně náročný a tady je (pardon, že už nevím, čí video to bylo :/).


1. Pudr zabalte do sáčku aby neprášil a něčím tvrdým ho rozdrttě na prášek.


2. Na rozemletý pudr nalijeme nějaký alkohol, čím víc procent, tím víc bude schnout. Já jsem doma našla jen vodku, takže jsem ji i použila. Použijeme takové množství, aby se pudr celý nasákl.


3. Nečím placatým, třeba mincí (kterou zabalíme do alkoholem nasáklé látky) pudr pořádně slisujeme, čím víc, tím lépe (pudr po zaschnutí nebude tolik prášit). Očistíme balení od pudru a necháme kompletně zaschnout. A pudr je opět připraven k použití :). Stejným způsobem se dají opravit i stíny :)

Doufám, že vám návod pomohl a méně pudrů skončí v koši :)




2 comments :

  1. Super návod. Vyzkouším to na rozbitou tvářenku :)

    ReplyDelete
  2. zajímavý návod, to by mě nikdy nenapadlo :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...