May 27, 2018

BRANDNOOZ BOX | ÚNOR 2018.

AHOJKY KRÁSKY 💜


Jak víte, tak jsme s Tomem vždy točili rozbalování Brandnooz Boxu. Poslední dobou mi ale vycházelo točit už jen to rozbalování a já už nechtěla mít téměř každé video stejné, takže teď na čas budu vydávat Brandnooz v podobě článku.

Dr. Oetker – Rýžová kaše Natural CHIA

 Tak z této novinky jsem měla radost. Na kaše si teď potrpím a rýžovou jsem ještě neměla. Byla výborná! Musela jsem si ji trošku přisladit, jelikož je neslazená, což oceňuji. Nesnáším přeslazené instantní kaše.


Babiččina volba Špaldová mouka

Tahle mouka snad bývá v každém boxu...nebo se mi to zdá? Každopádně je to věc, který nikdy neurazí a vždy ji využiju třeba k pečení buchet nebo nějakých housek.


Racio Silouette Kukuřičné s karamelovým dekorem

Všemožné ,,polystyreny“ já můžu a tyhle byly výborný. Jelikož nejsou celé Zalité karamelem, tak alespoň nebyly tolik přeslazené a je to super svačina, která zažene chuť na sladké.


Creme Bonjour original

Už jsem si odvykla používat margarýny a tak mi už vůbec nechutnají. Tomovi s tím ale mažu pečivo a zatím si neztěžoval :D


Lipton After Dinner

Čaje Lipton mám ráda a tak jsem na tento čajík zvědavá. Měl by uklidnit žaludek po nějakém těžkém jídle, takže přesně něco pro mě. Od února jsem ho stále neochutnala, protože na něj vždycky zapomenu..snad už se ale brzy dokopu a jsem zvědavá, jestli bude fungovat.


Korunní Mango

Nejsem zvyklá pít ochucené vody a minerálky, protože je to na mě prostě sladké, ale chuťově špatné nebyly.



Mentos PURE Fresh

Ani jsem je nestihla ochutnat, protože v Tomovi jen zahučely...takže byly asi dobré :D. Já jsem zvyklá na svoje Orbitky, takže jsem mu je přenechala.


Colt Brew Black Coffee

...Stále nám leží v lednici, protože se bojím, aby mě to třeba nezabilo :D.  Je studená, bez cukru a navíc černá a zřejmě po něm budete lítat po baráku jako fretky. No snad už brzy seberu odvahu a ochutnám ho.



No a to už je z tohoto boxu všechno. Myslím, že se povedl, ale není to zároveň nic, při čemž bych skákala radostí..zkrátka takové běžné věci, které člověk využije :).



A jak se obsah boxíku líbil vám?



No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...