May 27, 2018

BRANDOOZ BOX | BŘEZEN 2018

AHOJKY KRÁSKY 💗


V dnešním dalším článku si opět rozbalíme Brandnooz Box. Tentokrát plný jarních novinek.



Nescafé Classic Crema

KAFÉÉÉÉ já miluju, takže mi nějaký to kafíčko vždycky udělá radost. Novinka by měla být v receptuře, díky které se na povrchu šálku vytvoří bohatá pěna.


Chai letté David Rio Orca spice

Kde tohle bylo o Vánocích?! Naprosto luxusní záležitost. Chutná to po perníčkách a je to neskutečně dobrý. O Vánocích by to byl přesně ten pravý nápoj.


Bohemia Maxi Mix

Takové to běžné křoupání na návštěvu, které neurazí


Lišácké jablko Cider

Já na to pití moc nejsem, takže jsem je opět věnovala Tomovi. Moc dobré to prý nebylo :D


Lotus Biscoff Biscuit Spread

Tato pomazánka už jednou v Brandnoozu byla a jsem neskutečně ráda, že je tam zase, protože je dokonalá a na nějaký Knackebrot je parádní ...(..no ono je to dobrý i na takový to ujídání přímo ze sklenice...)


Dr. Oetker Puding bez lepku vanilka

Novinka bez lepku. Puding se doma vždycky hodí :).


Lagris Luštěninová směs tradiční

K této směsy byl přiložen i recept na luštěninovou polévku. Může se ale použít i na přípravu pomazánky, pyré nebo karbanátků, tak jsem zvědavá, co vyrobím :)



A to je z tohoto boxíku vše. Tentokrát se moc povedl a mám téměř ze všeho radost :)



A jak se líbil obsah vám?


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...