February 5, 2018

RECENZE | ORIFLAME - THE ONE NO COMPROMISE ŘASENKA

AHOJKY KRÁSKY 💛


V dnešní recenzi testuji řasenku, kterou jsem našla v Můj Super Box. Od Oriflame jsem nikdy řasenku neměla a tak jsem byla zvědavá, jaká bude.


Řasenka má klasický kartáček, který už na pohled vypadá, že by nemusel řasy slepovat. Ze začátku mi vůbec  nevyhovala. Nanesla mi málo produktu na řasy (já mám totiž ráda větší vrstvy a výraznější řasy) a ani je moc dobře nerozčesala, ale čím déle jsem ji používala, tím více jsme se zkamarádily a jak začínala být taková méně mokrá (zřejmě jak po otevření začala jakoby vysychat), tak řasy krásně prodloužila, rozčesala a už na řasech udělala i moji požadovanou vrstvu a udělala moc pěkné řasy. Během dne se nikde nerozmazává, ani nedrolí.



Shrnutí: Nakonec ji používám téměř denně a vyhovuje mi. Tady platí to, že ne vždycky je dobré dát na první dojem, tak jsem ráda, že jsem jí tu šanci dala. 

Máte zkušenosti s řasenkami od Oriflame?


2 comments :

  1. Kolekci The One od Oriflame si chválí, co jsem slyšela, já j mám ve fialovém obalu :)
    Řasy dělá krásně, možná vyzkouším, až vyplácám řasenky :D

    ReplyDelete
  2. Super recenze. Já na ni právě teď narazila v online letáku Oriflame a právě jsem si říkala, že za tu cenu to musí být nějaký šunt, ale na tvou radu vyzkouším :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...