December 10, 2013

Video | Balíček od čtenářky Katky.

Ahojky krásky :)

Mám prostě ty nejlepší čtenářky na světě :). Už dvě byly neskutečně hodné a poslaly mi spoustu věcí na testování, ostatní z vás mi píšou nádherné komentáře a povzbuzují mě :). Strašně moc vám za to děkuji, že tohle pro mě děláte, moc si toho vážím :). Tentokrát mi balíček poslala Káťa. V krabičce, tedy spíše krabici, bylo neuvěřitelně mnoho věcí, až mi oči přecházely. V krabičce jsem našla všechno možné přes tričko, kosmetiku, až po dekorační předměty do pokoje. Všechny věcičky mě moc a moc potěšily a Káti moc děkuju, že mi udělala předčasného Ježíška :). A co krabička ukrývala ?


Ten lak je prostě nádherný ! ♥

Zatím jsem ještě nestihla vyzkoušet všechno, ale to, co jsem vyzkoušela, tohle o tom mohu už říct :)

Antibakteriální gel od elfu: Nádherně voní a co jsem ho vyzkoušela třeba po vaření, tak přerazil zápach z česneku a ruce nádherně voněly okurkou.
Miniaturky šamponů apod.: Některé z toho jsem věnovala mamce, aby měla radost i ona. Ústní voda jí moc chutná :D. Ostatní jsem ještě zatím nezkoušela.
Lak na nehty: Jak můžete vidět na fotce, barvička je vážně nádherná.  Škoda, že lak pomalu schne a rychle se oloupe, ale kvůli té nádherné mentolové barvičce to přežiju :).
Lesk na rty Hello Kitty: Nádherná vůně, přirozená barvička, dobře hydratuje a chutná :)
Svíčka: Překrásně voní, když se ale zapálí, tak už tolik cítít není, ale mám ráda i svíčky bez vůně, takže mi to vůbec nevadí :).
Spirálové gumičky: Ve vlasech dobře drží i dobře vypadají. Netahají vlasy a vypadají dobře i jako náramek.
Rámeček: Ještě jsem nevymyslela, co si zarámuji, ale nějak ho využiju :).
Náušnice: Oboje už jsem měla na sobě a vypadají suprově, takové jednoduché náušničky mám nejradši :)
Oční stíny od Catrice: Už jsem je konečně vyzkoušela. Krásně projasní oko, jemně se třpytí.
Žiletky: Ty jsou hodně super. Používám je pravidelně a vůbec se netupí, dobře se drží a dobře kloužou po pokožce :).
Náramek: Díky jedné mojí čtenářce už konečně vím jak ho utáhnout, takže ho můžu nosit :).
Vzorečky: Ještě jsem je nestihla vyzkoušet, ale na ty make-upy budou samostatné recenze ;).
Tričko: Určitě ho budu nosti, líbí se mi, mám ráda tento styl triček nebo svetrů :). Na fotce můžete vidět, jak v něm vypadám ;).





1 comment :

  1. řekla bych spíše, že ten řetízek je na nohu:-) něco takového možná

    http://www.google.cz/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.topretizky.cz%2Fretizky-na-nohu-12&h=0&w=0&sz=1&tbnid=gm7UDP_HZAPMpM&tbnh=190&tbnw=265&zoom=1&docid=Q-3hQ6pXsfm4AM&ei=YzS_UuCVO6rV0QW5uYGIDg&ved=0CAIQsCUoAA

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...