December 21, 2013

Pečeme s Lonnie | Linecké cukroví.

Ahojky krásky :)...Jsem tu s posledním dílem vánočního pečení. U nás se vždycky pečou jen 3 druhy cukroví, protože dalších pět vždy donese babička, která se v pečení vyžívá a peče nejlíp ze všech :P. Tentokrát si dáme další klasiku a to linecké cukroví nebo jinak známé slepované :). Tento rok jsem si myslela, že to už hodím z okna :D. Zuřila jsem, nadávala jsem, už jsem z těstem i házela, protože se mi to pořád lepilo, rozpadalo a když jsem přidala trošku mouky, tak to zase nedrželo po kupě, no příšerný, nevím, čím to bylo, ale nakonec to vcelku dobře dopadlo, až na ty pocuchaný nervy ;). Sice má každý tvar úplně jiný tvar a nesedí to tak úplně k sobě, ale na to, jak se mi to nedařilo, to vypadá ještě dobře ;). Snad se vám bude dařít víec, než mně :). Pevné nervy ;).



Všechny suroviny smícháme a poté uhněteme rukama, dokud těsto pořádně nedrží u sebe.


Těsto si podmoučníme (asi nové slovo :D), aby se nám nelepilo a rozválíme ho. Poté vykrajujeme tvary vždy do páru jeden plný a druhý s vykrojeným tvarem uprostřed. Pokud vám tvary nejdou podebrat, použijte nějakou stěrku, hned to jde lépe :).


Pečeme na 150 °C do zlatavé barvy (ne jako já skoro do hněda :D).



Nakonec páry k sobě slepíme nějakou marmeládou, nejlépe rybízovou, ale chutná to dobře s jakoukoliv ;)





No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...