December 12, 2013

Thursday Review | NYC - Color Instinct Eye Shadow Palette - 967 Picnic in Central Park.

Ahojky krásky :)

YES !!! Konečně jsem nezapomněla na čtvrteční recenzi :D. Dneska se podíváme na takovou malou nevinou paletku s nechutně dlouhým názvem,haha :). Už jsem vám ji ukazovala ve sbírce mojich paletek. Sice jsem o ní už něco málo řekla, ale prostě tato pomocnice si zaslouží vlastní článek :).


Co slibuje ? ,,Vysoká intenzita barev. Barvy, které se neslívají, nerozmazávají ani neblednou po celý den. 

Co splnila ? Tuhle paletku jsem si zamilovala už v drogerii, kde jsem si ji swatchovala na ruku, prostě nádherné odstíny, které se hodí na den i na večer, jednoduše kamkoliv chcete. Stíny mají máslovitější konzistenci, nepráší a dobře se blendí. Všechny mají shimmer, ale jen lehký, takže se nemusíte bát nějaké diskotéky ;). Pigmentace je na jedničku :). Podle mě se tato paletka přesně hodí pro modroočky, bronzový stín pěkně zvýrazní modré oči :). Stíny drží na oku celý den jako přibité, žádné slévání do záhybu nečekejte :).




Shrnutí: Na paletku z drogerie, která stojí jen 90 Kč, je tato naprosto úžasná a splnila vše, co slibovala. Nemám jí absolutně co vytknout a tak jí dávám plný počet berušek :).







3 comments :

  1. Tak to jsou nádherné odstíny. Využila bych hned s chutí všechny. Píší na zítřejší seznam věcí, na které se v Německu chci podívat.

    ReplyDelete
  2. Tahle paletka vypadá moc hezky, má skvělé barvy :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...