December 24, 2013

Vánoční Nailart | Christmas Sparkly Nails.

Krásné vánoční odpoledne :)... Dneska sem přidám ještě jedny vánoční nehty, jelikož jsem si v týdnu nějak nevzpomněla je sem dát :). Na tyto nehty jsem točila tutoriál, ale pořád se mi sesypával počítač, nešlo mi to, takže sem dám alespoň fotky :).



POSTUP:
1. Použijeme podkladový lak.
2. Špičky nehtů si přelakujeme bezbarvým lakem.
3. Na nalakovanou čast vždy lepíme třpytky libovolné barvy (lepila jsem vždycky barevně ob nehet).
4. Štětečkem jsem nalakovala jakési stříbrné ,,čárky" (viz. obrázek)
5. Opět jsem použila štěteček a bílým lakem jsem udělala totéž, co se stříbrným.
6. A nakonec vše přelakujeme TopCoatem.



3 comments :

  1. Nehty jsou hodně povedené!:)

    ReplyDelete
  2. Moc hezké nehtíky,vypadají jako gelové :-)

    ReplyDelete
  3. Zpočátku jsem myslela, že to máš gelovky :D Vážně strašně povedené, závidím ti tu šikovnost ;)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...