November 29, 2012

Thursday Review: Řasenka Gabriella Salvete Diamante.

Ahojky :)

Dnes je tu recenze na řasenku od GS, kterou jsem vyhrála u Labradoory a mám z ní velkou radost :).


Co slibuje ?  ,,Nová řasenka Diamante obsahující diamantový prach, rozzáří váš pohled. Díky němu budou vaše řasy neobyčejně lesklé, krásné, ale hlavně posílené a zdravé. Asymetrický a přirozeně přizpůsobivý plastový kartáček řasy nejen dokonale prodlouží, ale také jim dodá neuvěřitelný objem."

Co splnila ? Když řasenku poprvé otevřela, tak mě ohromil její kartáček, který vypadal vážně luxusně :). A taky, že je !. Líbí se mi, že má na jedné straně krátké a na druhé dlouhé "štětinky". Skvěle se s ní malují i spodní řasy. S řasenkou se skvěle pracuje, řasy od sebe pěkně oddělí, prodlouží je a při více vrstvách i zahustí. .Některé řasenky mají nepříjemný zápach, ale tahle ne. Že obsahuje diamantový prach ? Tak to nedokážu posoudit, protože v řasence se nic netřpytí ani neleskne, ale tak, budu věřit, že tam opravdu je ;). A jestli po ní řasy budou zdravé a posílené zjistím, až později po dlouhodobém používání. Pro mě je důležité, že řasy neslepuje a nedrolí se pod oko :).



A takhle krásné řasy dělá :)




Shrnutí: Tato řasenka mě velice mile překvapila, nečekala jsem, že bude až tak dobrá :). Až mi jednou dojde, tak po ní v obchodě určitě sáhnu znovu :). Určitě vám ji doporučuji, ten kartáček je skvělý :). Jelikož jí nemám co vytknout, tak ode mě získává plný počet berušek :).



2 comments :

  1. Taky jsem si koupila a kupodivu mám recenzi podobného rázu :D. Taky jsi k ní měla zdarma tužku na oči?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nene, tužku jsem k ní neměla. Já jsi vyhrála v soutěži :).

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...