November 30, 2012

Info o slevách !



Ahojky krásky :)

Mám tu pro vás jen krátkou informaci o slevách na webu kosmetiky e.l.f. Já sama jsem si odsud objednávala asi 5 věcí, ale ještě před slevami, tak mě to trošku štve, ale ty změny cen nejsou až tak rapidní, takže nejsem naštvaná tolik :). A proč si na Vánoce neudělat radost nějakou tou kosmetikou ? :).

A co že je všechno ve slevě ?

10 % sleva na limitované edice a Minerals
20 % sleva na výrobky z řady Studio
30 % sleva na řadu Essentials

Slevy mají i na oblíbené samostatné štětce, u kterých mě koupě před slevou naštvala asi nejvíc ;). Slevy se týkají i novinek :).
Objenávat můžete z těchto stránek:

Akce trvá od 29.11.2012 do 4.12.2012 -> Tak si pospěšte, protože už mají téměř vše vyprodané ;).





With Love your eL.


4 comments :

  1. zrovna jsem si tam objednala asi deset věcí :D tak už se těším, až mi přijde balíček :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky bych si nejradši ještě něco objednala, ale bohužel nejsem až tak bohatá :D

      Delete
  2. kolik stojí poštovné

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na dobírku 130 Kč, převodem na účet je to levnější ;)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...