November 15, 2012

Thursday Review: Dove krémová tableta.

Ahoj krásky :)

Dnes vám něco málo řeknu o "mýdlu v kostce" od Dove ;).


Co slibuje ? ,,Dove krémová tableta s olejem šetrně myje pokožku a pečuje o ni. Obsahuje 1/4 hydratačního krému a pečující olej."



Co splnilo? Je to opravdu skvělý čistič. Toto mýdlo nebo tabletu, chcete-li, jsem si koupila výhradně na obličej a jen sama pro sebe abych zabránila šířícím se bakteriím. Pokud chcete něco šetrného k čistění pleti, tak tohle bude to pravé pro vás. Čekala jsem, že se mi po tomto mýdlu nebude stahovat obličej, jako po každém jiném, ale bohužel opak je pravdou. mýdla prostě vždy budou vysušovat pleť. Pokud si ale obličej namažete krémem hned po umytí, tak uděláte nejlépe. Má nádhernou vůni, takovou svěží a čistou a není nijak dráždivá. Žádné alergické reakce jsem nepostřehla, můj obličej se naopak zlepšil, protože mýdlo vyčistilo všechno, co na obličeji být nemělo a tak to i zůstalo. Tudíž se mi lehce ztratily černé tečky a přestaly se mi tvořit časté pupínky. Používám ho už přes 3 měsíce a nemůžu si stěžovat :). Stojí tuším okolo 50 Kč, což je super :).

Shrnutí: Za mě toto mýdlo určitě ano, jak na obličej, tak i na celé tělo, protože po něm budete mít pokožku hebkou jako miminko :). Zaslouží si 4 berušky z 5-ti :).


With ♥ your eL.

2 comments :

  1. Musím říct, že Dove se v poslední době opravdu hodně zlepšil a taky se už zařazuje mezi mé stálice:)

    ReplyDelete
  2. klasika :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...