November 23, 2012

Thursday Review: Essence Better than Gel Nails Top Sealer vs. NYC Turbo Dry Top Coat.

Ahojky krásky :)

Začnu tím, že se omluvím, že čtvrteční recenze je v pátek, ale holky, řeknu o narovinu, prostě se mi včera nic nechtělo, dala jsem si "voraz".
Ale, dnes už tu pro vás mám souboj dvou laků Essence a NYC. Který vyhraje ?



Essence: Rychleschnoucí krycí lak dodává perfektní vzhled gelových nehtů.
NYC: Lesklý, ochranný svrchní lak schnoucí za 60 vteřin.

Kdo z koho: Co se týče laku od Essence, tak jsou po něm nehty krásně lesklé a když nanesete více vrstev, opravdu připomínají gelové. NYC je na tom sice podobně, ale přece jen se po něm nehty lesknou méně, ale i tak v tomhle ohledu není k zahození. 
Co se týče prodloužení výdrže barevného laků pod těmito svrchními, tak vyhrává lak od NYC, protože s jeho protivníkem se dočkáte akorát toho, že když lak nedotáhnete až ke krajům nehtu, tak se vám druhý den sloupnou všechny vrstvy laku, které jste na nehty nanesly a to rozhodně není nic "superskvostnýho".Lak od NYC v tomto směru vyhrává na plné čáře, nalakované nehty mi po něm vydrží až 3 dny (což je u mě dlouhá doba), někomu určitě déle. 
Ve schnutí laků mají také rozdíly. NYC schne rychle, jak psali do minuty, takže se vám hned na nehty nic neobtiskne. Zato lak od Essence schne až moc, v lahvičce mi po měsíci zatuhl a táhl se jak lepidlo, takže jsem byla celá zapatlaná a navíc lak na nehtu ani nešel rozetřít. NYC už po pěti měsících používání také začíná tuhnout, ale pořád je použitelný a než ho vypotřebuji (za chvilku), tak zaschnout nestihne. 
S cenami jsou na tom stejně, oba stojí kolem 80 Kč.

Shrnutí:  Za to, že budu mít lesklejší nehty, mi lak od Essence rozhodně nestojí, jsou to vyhozené peníze. Pro jednoznačně vyhrává NYC a taky se vcelku leskne, žadné matné nehty. Bez něj bych už neexistovala :). Essence získává 3 body z 10. NYC dostává 9 bodů z 10.

SKÓRE
3 : 9


With ♥ your eL.

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...