March 25, 2012

Test: Photos from my new phone.

Ahojky :)

Tak jsem si všimla, žeto tu moc nežije a můžu za to já. Nepřidávám téměř žádné články, které by někoho bavili. Zkusím to napravit a postupně sem začnu dávát třeba recence na nějaké kosmetické či vlasové produkty. Musím to tu trošku rozhýbat :)

Jinak, dnes tedy slavím moje narozeniny s rodinou a jak už jsem říkala, nejvíce se těším na znovushlédání s mojí milovanou sestřičkou :) (ve skutečnosti sestřenice, ale prostě se máme rády jak sestry, které ani jedna nemáme :)). Určitě později přidám nějaké fotky, co případně dnes vyfotím :)
Jinak tady je odkaz na její blog, nedávno začala, tak mrkněte :) -> http://bubblsmurf-diary.blogspot.com/

...a tady už fotky z mého nového mobilu, nemohla jsem se ho dočkat a vy se můžete těšit na kvalitnější a hezčí fotky :). Značka: Sony Ericsson Xperia Arc S - fotoaparát 8mpx (jsem nadšená :))
Fotky jsem neupravovala ;)

Moje nová masožravka, kterou jsem dostala od přítele ... seznamte se, tohle je Heduš :D


Náš mazlík Bernny :)

Záběr na "pugét" od miláčka :)



Úžasná čokoládka, hádejte od koho :)

Vybírala jsem si ho sama, financovala babička :D No není nádhernej ? :)

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...