March 17, 2012

Lak na nehty: Golden Rose - červený

Zdravím slečny :)

tak jsem si našla čas na článek, dneska bylo nádherné počasí, tak jsem ho po zimě strávila venku. Mám pocit, že jsem od podzimu venku nebyla, kromě procházek s přítelem, kterých také moc nebylo :). Včera jsem pro vás natočila další video, tentokrát je takové mimo realitu. Modré líčení, já nevím co z toho mělo vlastně vylézt, vypadala jsem jako nějaká lesní víla Vodněnka :D. No uvidíte sami, je to spíše pro zábavu než pro inspiraci ;). Přidám ho ještě dnes :). Zítra zkusím natočit už nějaké normální líčení, něco v jarních barvách :)

Jinak k tomu laku, koupila jsem ho v nějaké parfumérii nebo prostě v obchodě s kosmetikou (parfémy tam měli taky) a nevím jak se tomu obchodu nadává :D. Byl ve výprodeji za 25 Kč, tak jsem neváhala, stejně tak jsem si koupila světle fialové stíny od Maybelline, také za 25 Kč :) Někdy se tam zase musím zastavit :)

Lakovala jsem je narychlo, proto nejsou moc vzhledné.




No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...