March 10, 2012

10.3.2012

Ahojky všichni :)

OMG, zase sobota a já mám svůj obvyklý K.O.P.R. Místo toho abych něco v pokoji uklidila, což se mi už dlouho nepovedlo, se válím od rána u komplu a koukám na seriály. Dělám to pořád, jelikož jsem strašně línej člověk :D. Fakt se za to stydím, ale je to tak. 

Včera jsem nafotila pár fotek, tak mrknu, jestli je alespoň nějaká použitelná a kdyžtak ji sem hodím po stovce úprav, haha. 
Taky se chystám někdy do budoucna opět natočit nějaké video, pravděpodobně líčení, ale né a né se ktomu dokopat, atk snad někdy :). Teď se jdu zřejmě kouknout na nového Johnnyho Englishe, tak snad se trochu zasměju. 

Ta tu žijte blaze a já se tu zase někdy objevím, možná, že ještě dneska :)


                        Páčko, Vaše Lazy eL.

2 comments :

  1. Skoro ti závidím...tak bych si potřebovala udělat takový den...nebo dva...tři...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není co závidět, ráda bych něco dělala, jenže nevím co a ještě ke všemu se mi do ničeho nechce :/

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...