March 20, 2012

P.O.T.D.

Ahojky dámy :)

tak jsem se snažila dodržet slovo, že sem dám nějakou tu fotku každý den, musím vás ale upozornit, že ty dnešní jsou hrozné a poměrně rozmazané tak je berte s rezervou. Jedna je z rána před odchodem do školy a druho po návratu, na té druhé vypadám jako kdyby mi uletěly včely :D.

+ jedna fotka hodinek, co jsem si v pondělí koupila za 179 Kč u obyčejných vietnamců, protože nepotřebuji kvalitní hodinky, jelikož je nepotřebuji na zjištění času (mám mobil), nýbrž jako módní doplněk. Věci od vietnamců mi nevadí, když nějak slušně vypadají :)

Mějte se krásně a dobrou noc :))

Ráno jsem se probouzela se sluníčkem :)


Mě se zkrátka líbily :)

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...