February 27, 2012

Recenze: Avon Clear Skin 3in1.

Mám tu pro Vás recenzi na moji oblíbenou masku z Avonu a není to jenom maska, ale dá se to také použít jako peeling nebo prostě jen pro očištění obličeje. Má v sobě trochu mentolu takže je po ní pokožka svěží a já vždycky cítím jak mě to "nakopne" :D. Nemá nějakou specifickou vůni, spíš něco jako úplně obyčejný krém. Z obličeje se poměrně špatně smývá, ale mám vyzkoušeno, že teplou vodou to jde nejlépe. Při použití jako masku se připravte na to, že vám na obličeji po pár minutách zaschne a vy nemůžete hýbat jediným mimickým svalem a poté to jde ještě hůře smýt, ale obličej je potom jemný na dotek a čistý :).
Musela jsem si ji koupit znova a budu v tom asi i pokračovat dál.



Detail.

A jedna čistě pro zasmátí :P

K hodnocení dávám 4 berušky z 5-ti, kvůli špatné smývatelnosti.






2 comments :

  1. mala som od Avonu jednu masku, vtedy sa to volalo ,,vyrovnavajuca maska/cleanser" bola kaolínova taka s fialovým nádychom a bola naozaj skvelá. Vyčistila pory do hlbky, žial potom zmenili prebal a už neviem ktorá z nich to je :(( možno je to aj tato, neviem :(

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...