February 15, 2012

My Hair Story: Part III.- Long Black Hair.

 Ahojte, po velmi dlouhé době slibování, je ten článek konečně tady ;).Dneska o mých tmavých vlasech a čekejte hodně moooc fotek ;). Jsem zvědavá, kdo to bude číst až do konce :D. Kdo vydrží, napište :)

Takže je to asi dva roky, co jsem si řekla, že bych chtěla zkusit být brunetka (já blondýna :D). Znáte to, něco si usmyslíte a musíte to prostě mít. Koupila jsem si barvu, ale samozřejmě mě nenapadlo, že by to mohlo chytnout tmavěji než je na obrázku. Řekla jsem si, že nebudu čekat na mamku a vlasy si obarvím sama. No nedopadlo to tak dobře, jak jsem si myslela, ale ani ne nejhůře, jen jsem měla vespod pár vlasů neobarvených, ale to se při dalším barvení doladilo. Po barvení jsem byla vcelku nadšená a fakt se mi to líbilo, ale byl to dost nezvyk. Možná jsem se v tom vždycky cítila lépe než ve světlých vlasech, zkrátka nestěžovala jsem si. V době mých tmavých vlasů jsme měla vlasy asi nejhezčí za celý můj život. Lesklé, dlouhé, semtam držely i rovné, ale kudrnaté držely též. Jenže po roce, co jsem měla tmavé vlasy, které jsem si musela každé 4 týdny barvit kvůli světlému odrostu, jsem ztratila trpělivost se světlými odrosty, že jsem si zase umínila, že je chci zpět na blond, ale o tom až v dalším dílu...

Barva, kterou jsem použila poprvé:

Rozhodně to nechytlo takhle světlé.
V den barvení:

O hodně tmavší než na obalu.


Chystání na zábavu, kudrnaté vlasy.



Dále jsem chtěla zkusit i jiný odstín tmavsí barvy, tak jsem zvolila mahagon:


No a kde jsem udělala "menší" chybu, je to, že jsem si ostříhala ofinu. Ofinu jsem nosila asi 12 a pak jsem ji nechala dorůst. Pěstovala jsem si ji asi 3 rokyAle zase jsem si řekla, že to chce změnu a tak jsem si ji prvně sama ustříhla. No teda nebyla to žádná sláva, ale nějak úplně křivá taky nebyla, no ale měla jsem jít spíš ke kadeřnici. A jelikož se mi vlasy kroutí, krátká ofina prostě byla velmi špatná volba, dokážete si představit jak ta ofina vypadala, když jsem přišla z mlhy, zkrátka katastrofa. No a takhle to dopadlo...

Řekla bych, že v den ustřižení.

Tohle je prosím moje nejoblíbenější fotka, na kterou vzpomonám a jemi smutno po mých krásných vlasech :/
No a teď přejdu k přípravkům, kterých bude asi také hodně, zkrátka dneska je to sám o sobě dlouhý článek. To už jsem se o své vlasy celkem dobře starala. Jen se zmíním, že jsem používala šampony z avonu, pro rovné vlasy, proti krepacení a na objem, které splnily svůj účel alespoň tím, že dobře umyly vlasy.
Hodnocení těchto šamponů z Avonu: 6/10b.

S tohle maskou jsem neskutečně spokojená, ještě teď ji mám. Vlasy mám po ní nádherně zregenerované a hladké. Dalším plusem je krásná vůně za pár kaček.
Hodnocení: 9/10b.

Před žehlením a foukáním jsem používala tento sprej. Opravdu nepoznám, zda funguje, ale vlasy po něm nemám zničené, takže asi trochu ano.
Hodnocení: 6/10b.

Když jsem chtěla objem nebo jsem si chtěla navlnit vlasy, tak jsem použila toto tužidlo. Krásně voní, není drahé, vlasy se po něm lesknou a dobře drží.
Hodnocení: 8/10b.

Další zklamání od Avonu. Krém pro rovné vlasy extra tužící + ochrana přižehlení. Nic moc, vlasy jsem po něm měla tokové slepené a divné. Není se čemu divit, vždycky mě tyto přípravky zklamaly.
Hodnocení: 4/10b.

Sprej pro lesk vlasů s antistatickým účinkem. Je opravdu dobrý, vlasy se po něm opravdu lesknou,ale nesmíte to s ním přehnat jinak to spíše vypadá jako byste měli mastné vlasy. Ano vlasy po něm opravdu neelektrizují.A navíc krásně voní.
Hodnocení: 7/10b.

Tento lak jsem používala opakovaně, dokonce i teď ho občas použiji, protože jsem s ním opravdu spokojená. Vlasy neslepuje a drží s ním tvar a objem. Proti vlhku ale moc nechrání jak sliboval, ale to je jen detail.
Hodnocení: 7/10b.

Další výrobek z Avonu, ano opět naprd. Má to být pěna pro vlnité vlasy a jejich objem. Vlasy jsem po něm měla splihlé, když jsem nanášela pěnu do vlasů, tak už v ruce mi spadla, takže jsem si na hlavu tak možná mohla dát vodu. Opravdu nedoporučuji !
Hodnocení: 1/10b.

Pro uhlazení vlasů nebo zafixování rovných vlasů nebo vln je to opravdu super. Mám ho od kadeřnice a miluji jeho vůni broskví. Používám ho i na obočí :D.
Hodnocení: 9/10b.

Chtěla jsem zkusit přírodní kosmetiku na vlasy a to hennu. Tento gel má být regenerační a nevím co ještě, ale vlasy mám po něm umaštěné a vysušené a ještě ktomu zrovna moc nevoní.
Hodnocení: 3/10b.

Tento kondicioner od henny není až tak úplně k zahození. Vlasy jsem po něm měla takové objemné, ale trošku vysušuje. Opět zrovna moc nevoní.
Hodnocení: 6/10b.

Zkusila jsem tuto masku :D. Ano musím se zasmát, píší že mám směs smíchat s teplou vodou, nanést na vlasy, zakrýt igelitovou čepicí a ještě ručníkem ( už jenom tahle představa je k smíchu). Směšné bylo teprve to, když jsem se tu masku snažila po několika hodinách působení, smýt :D. Jelikoš směs vybadala jako bahno s pískem, zaboha jsem ho z vlasů nemohla dostat, snažila jsem se opravdu dlouho, než jsem ho z těch vlasů opravdu pořádně dostala. Navíc maska neměla žádné pozitivní účinky, vlasy byly příšerně vysušené. Na tomto přípravku nevidím nic pozitivního.
Hodnocení: 0/10b. :D


Tahle žehlička je vážně super. Vlasy po ní neelektrizují, drží rovné a dají se s její pomocí i natočit. Jsem s ním moc spokojená :).
Hodnocení: 10/10b.

Tak, jak jsem vám líbil tento díl? Budu ráda za všechny vaše komentáře. Napiště, jestli máte také některý z těchno výrobků a jak jste s nimi spokojeni :)




















10 comments :

  1. tie tmavé vlasy ti sekli :-) a ofina celkom tiež.. ty máš ešte k tomu tie nádherné modré oči.. :)
    ja som si akurát kúpila ten syoss (druhý)
    a pre mňa je žehlička na vlasy nutnosť nenormálna :-D ja bez nej neviem už ani žiť.. mám strašné vlasy tak si ich musím vyrovnávať, ale niekedy aj natočím :-)

    ReplyDelete
  2. ty tmavý vlasy ti slušely,krásně ti vynikly oči :),já jsem ale zastánkyní všech blonďatých pramenů,takže ať žijou blondýny!

    ReplyDelete
  3. teda ty tmavé vlasy byly ale změna! s ofinou Ti to moc slušelo :-)pečovat o ni je ale docela piplačka, že ?
    Tvé tmavé období bylo hezké, ale jako blondýnka se mi líbíš víc :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) .. to teda byla fuška, když se ti kroutěj vlasy a foukne vítr, je celá tvá práce viš kde :D

      Delete
  4. Mě se na tobě moc nelíbila ta zrz. Nebo ne přímo nelíbila, ale...černá je lepší a blond asi uplně nejlepší ;) A ty světlé odrosty jsou peklo, to znám!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, špinavá blond je nejlepší. To bylo stršný chodit s oranžovou hlavou a nechápu, že se to někomu mohlo líbit, ble ;).

      Delete
  5. Já měla barvu nebo přeliv teď přesně nevím také od henny. A bylo to přesně, jak říkáš hrůza, děs. Směs vypadala, jak pár roztržených šáčků pytlíkového čaje s jílem a vodou. I tak jsem si to natu hlavu dala. A přesto, že jsem si ji kvůli tomu umyla Xkrát padalo to ze mě ještě týden :-)Fakt hrůza. Bude to už 10 let a furt je to můj nejhorší zážitek co se týče péče o vlasy. No a výsledek byl samozdřejmě nulovej :-)
    Jinak ta tmavá barva ti moc sluší, krásně ti vynikne barva očí :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Henna je podle mě naprd :D. Jsou mnohem lepší přípravky na vlasy :). No kdybych to stále nemusela co 4 týdny barvit, možná bych tu tmavou pořád měla :)

      Delete
  6. Ahojky, objevila jsem Tvá videa na YT a přes ně se dostala i na Tvůj blog, moc se mi líbí,jak se líčíš a jsi mi velmi sympatická :) Jestli budeš mít chuť, mrkni na můj blog, se kterým začínám neutralbubble.blogspot.cz...Btw ty tmavé vlasy Ti vážně slušely nejvíc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je děkuji moc :) Na tvůj blog se jdu mrknout :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...