February 5, 2012

Blue Smokey Eyes.

Hezkou neděli všem,

tento tutoriál je už starší, dělala jsem ho už na blog.cz někdy na podzim.


POSTUP
Pleť:
1) Nejprve jsem si vyčistila pleť pleťovým mlékem a pleťovou vodou (Astrid- normální a smíšená pleť). Obličej jsem natřela krémem (Nivea), obličej je po něm hodně mastný, ale kdo má suchou pokožku, tak jako já, není to na škodu.
2) Nanesla jsem si make-up pomocí houbičky (Gabriela Salvete - Excelent Air Make-up - odstín 02 Honey).
3) Pomocí concealeru jsem zakryla nedostatky pleti jako jsou kruhy pod očima a zarudá místa (Essence- Stay All Day Concealer - Odstín 20 Soft Beige).
4) Na obličej jsem nanesla pudr, hlavně na T - zóně (Dermacol - Compact Powder - Odstín 02).
5) Použila jsem tvářenku a tím vykreslila tvar lícních kostí (Essence - Mineral Powder Blush - Odstín 02 Miss Pretty).

Oči:
1) Oční víčko jsem vymalovala tmavě modrým očním stínem ( obyčejné stíny od vietnamců, ale úžasně pigmentují). Stíny veďte jen kousek nad oční záhyb, protože se mi čaasto stává, že někoho potkám s touhle chybou a vypadá to jako kdyby měla monokl.Takže žádně stíny ála kolem dokola !! Pomocí těchto stínů jsem udělala i dolní linku.
2) Potom jsem použila tmavě šedý až skoro černý stín a pomocí něj jsem vystínovala oči od konce vnějšího koutku a zkrz oční záhyb do ztracena.
3) Pomocí bílého stínu jsem vykreslila okolí pod obočím a vnější koutek oka a nahradila tak funkci tzv. rozjasňovače, který očím dodá ten správný šmrnc.
4) Pomocí tekuté linky ve fixu jsem vytvořila tenkou linku těsně nad horními řasami (Essence - 100% Splash Proof - Odstín 01 ultra black). Černou tužkou jsem udělala dolní linku (Essence - Long Lasting Eye Pencil - Odstín 01 Black Fever).
5) Potom jsem se snažla vytvořit plné řasy pomocí zhušťující řasenky (Avon - Spectra lash - Odstín black) a prodloužit je druhou řasenkou (Avon - Super Shock Max - Odstín black).
6) Nakonec jsem si ztmavila obočí a upravila ho pomocí kartáčku na obočí (Essence - Eyebrow Stylist Set).

Rty:
1) Na rty jsem použila rtěnku (Essence - Odstín 12 Sparkling miracle) a rozjasnila leskem (Dermacol Lip Gloss - Odstín 04)
- tyhle odstíny k sobě sice nejdou, ale když jsem je spojila, vytvořily docela pěknou barvu :).





Taky jsem přemýšlela, že bych natočila tutoriál líčení, ale nevím, jestlise mnou můj nekvalitní foťák bude souhlasit :D . Co vy na to ? :)

7 comments :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...