February 3, 2012

400 Visits !

Opravdu moc to pro mě znamená, že jsem se za 3 týdny dostala na 400 návštěv a 10 čtenářů. Moc Vám děkuju. Čím více sem chodíte a komentujete, tím mi děláte větší radost a motivujete mě k tvorbě dalších článků, která Vás doufám, alespoň trochu, zabaví. Na blog.cz mě to ani moc nebavilo, neměla jsem pro koho psát, téměř nikdo mi tam nechodil. Za 2 roky mi tam přišlo 690 lidí a sem za 3 týdny více než polovina ze dvou let, ještě aby m ito nedělalo radost :). Tak jen tak dál, díky :))


5 comments :

  1. Jsem ráda, že jsi teď na Bloggeru. Tady to prostě žije ;) A taková hezká a šikovná slečna si zaslouží návšťevnost ještě větší! :)

    ReplyDelete
  2. Děkuju Vám za podporu :))

    ReplyDelete
  3. jen tak dál :-) moc se mi tvé články líbí, hlavně se moc krásně líčíš, takže "přidávej, přidávej" :-)
    trochu nadsázka,hlavně, ať Tě to baví a necítíš to jako povinnost!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povinost? Vůbec :). Dělám to ráda a taky jsem ráda, že to někdo dokáže ocenit :))

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...