July 13, 2014

Souboj | Sally Hansen profesionální odlakovač vs. Isana proffesional odlakovač.

Ahoj krásky :)...Už tu dlouho nebyl žádný souboj. Dneska si to v ringu rozdají Sally Hansen profesionální odlakovač pro citlivé a umělé nehty s vitaminem E a heřmánkem a Isana proffesional odlakovač na nehty s pumpičkou bez acetonu. Myslím, že dneska jsou to zajímaví soupeři. Kdo vyhrál ?


ODLAKOVAČ SALLY HANSEN - Vždycky jsem chtěla vyzkoušet nějaký výrobek od Sally Hansen, ale trochu mě odrazuje jejich cena. Tento odlakovač vzhledem k jeho množství nebyl vůbec drahý (kolem 60 Kč za 236 ml), tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. Čekala jsem od něj vcelku zázraky, když je to tak opěvovaná značka. Prdlajz leda. Musím říct, že horší odlakovač jsem neměla. Musím ho použít fakt hodně, abych s ním něco odlakovala, drhnu a drhnu a moc se toho neděje. Než celý nehet odlakuju, trvá to poměrně dlouho, to abych si na každý nehet vzala čistý tamponek a nanesla na něj opět šílené množství odlakovače, to po tom jde poměrně dobře. Ve videu můžete vidět, že první nehet s čistým tamponkem jde odlakovat dobře, ten druhý už je na tom poměrně hůř. Jsme zvyklá, že na obě ruce mi vystačí jen jedn tamponek a trocha odlakovače, u tohoto to ale možné není. odlakovač nemám nějak extra dlouho, ale mizí hodně. Čekala jsem, že po odlakování budu mít vyživené nehty, jak slibují, ale mám je strašně vysušené a vypadají zničeně. Navíc ten aceton z toho strašně čpí, což mi vadí a ne všechny odlakovače to dělají. Velký problém má i s odlakováním třpytek, ale to většina odlakovačů, alobalová metoda s ním ale funguje dobře. Zkrátka mi vůbec nevyhovuje, naštěstí už dochází, znovu bych si ho už určitě nekoupila. Teď se koukneme na jeho levnějšího kolegu.

ODLAKOVAČ ISANA - Je to levný odlakovač za nějakých 30 Kč. Má pěkné balení s pumpičkou, která teda trošku drhne, ale to mi nevadí, když se snažím, tak ten odlakovač dostanu ven. Co se týče samotného odlakování, tak vede na plné čáře. Stačí téměř jeden tah a lak je z nehtu pryč. Nemusím nehty zbytečně drhnout. I ten jeden tamponek mi vystačí, aniž bych spotřebovala litr odlakovače. Nehty jsou po něm takové hebké a rozhodně ne nějaké vysušené, jako po Sally. Co na tomto odlakovači také miluju, je jeho vůně, žádný aceton, takže je šetrnější a krásná svěží vůně, která mě neudusí. Odlakovač přesně podle mých představ :).

Takže teď už je jasné, že na plné čáře vyhrál odlakovač od Isany. Potvrdilo se i to, že se občas platí jen za značku ;). Ve videu to sice není poznat, že je třeba jeden lepší, protože jsem na tom laku měla i třpytky, tak jsem s nima trošku zápasila ;). Pokud hledáte lehce dostupný odlakovač, který je levný a zároveň funguje, určitě doporučím Isanu, vážně za to stojí a určitě se  k němu budu vracet :).



3 comments :

  1. Já ještě vždy když nanesu odlakovač na tamponek položím ho na nehet až po chvilce to jde krásně stáhnout :-))

    ReplyDelete
  2. Já doporučuji odlakovač od Cien z Lidlu.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...