July 4, 2014

Balíček od Ziaji.

Ahojky krásky :) ... Když vyšel květnový Ladybox, dělala jsem recenzi na jemný odličovač očí od Ziaji, na kterou narazila i české zastoupení firmy Ziaja a oslovili mě s nabídkou spolupráce. Měla jsem neskutečnou radost, že bych mohla něco dalšího od nich vyzkoušet, odličovač mi sedl a ještě od nich mám kakaový krém na ruce, který miluju, nádherně voní. Vybrala jsem si tedy další 3 výrobky na testování a všechny teď s nadšením zkouším. Přišlo mi i hodně vzorečků, kterých už mám většinu vyzkoušenou :). Co balíček obsahoval, se můžete kouknout ve videu a na fotkách :).



BALÍČEK OBSAHOVAL

- kakaové máslo maska na vlasy
- šampon na vlasy intenzivní výživa
- kozí mléko denní krém
- vzoreček | kozí mléko krém na ruce
- vzoreček | sensitive zpevňující noční krém redukující podráždění
- vzoreček | kozí mléko denní krém
- vzoreček | oliva krém lehká formule
- vzoreček | 2x arganový olej denní a noční krém
- vzoreček | kakaové máslo tělový krém
- vzoreček | Med balzám na tělo
- vzoreček | Med šampon
- vzoreček | arganový olej tělové máslo



1 comment :

  1. Já mám od Ziaji okurkový krém, kakaový krém na ruce a kakaové sprchové mýdlo :) Určitě si pořídím i něco dalšího protože to je dobrá a hlavně voňavá značka :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...