July 12, 2014

Dojmy ze vzorečků od Ziaji.

Ahoj krásky :) ... Před nedávnem mi přišel balíček ke zrecenzování od Ziaji, bylo tam přibaleno i hodně vzorečků. Už jsem měla možnost všechny vyzkoušet (vyjma jednoho) a můžu vám o nich něco málo říct :).

Kozí mléko krém na ruce - Konzistence je velmi jemná, Krém hodně hydratuje, tudíž je mastnější a pomaleji se vstřebává. Jakmile se ale vstřebá, nezanechává mastný film na rukách, což já u některých krémů nemám ráda. Ruce jsou po něm úžasně jemné. Naprosto jsem se zamilovala do jeho vůně, která je čistá a trošku mi připomíná takové to tuhé mýdlo od Dove, jen voní o něco líp :).

Sensitive zpevňující noční krém redukující podráždění - Jemná konzistence. Krém se rychle vstřebává. nevím, jestli mi ten krém nějak nesedí, ale měla jsem pocit, že mě po něm pálí obličej, což nebylo moc příjemné. Parfemace byla neutrální. Hydratoval ovšem dobře.

Kozí mléko denní krém - Jelikož mám tento krém ke zrecenzování v plném balení, tak vám o něm teď nic psát nebudu, jen, že jsem se do něj zamilovala :).

Oliva krém lehká formule - Byl hodně hutný, ale vstřebal se rychle. Parfemace mě ale vůbec nezaujala, nesnesla jsem tu vůni (z mého pohledu spíše smrad). Ta vůně byla hodně výrazná a úplně mě dráždila. Pleť po něm byla taková poměrně napnutá, což úplně nesnáším, takže jsem si šla obličej umýt a namazat něčím jiným. Sice se pleť zdála hydratovaná, ale pořád pnula. Tento krém mě vůbec nezaujal.

Arganový olej denní a noční krém - Je hutný a mastný, takže se hůře roztírá, ale rychle se vstřebá. Pro suchou pleť bude skvělý, ale teď na léto je na mě až moc mastný, jinak skvěle hydratuje a nádherně jemně voní.

Kakaové máslo tělový krém - Božská věcička. Z této řady mám ještě krém na ruce, na který nedám dopustit. Myslím, že k němu v budoucnu přibude i tot máslo. Konzistence byla nejdříve taková tekutější a když jsem se ho snažila rozetřít v rukách, najednou trochu ztuhlo a špatně se roztíralo, ale dobře se vstřebávalo. Hydratuje úžasně, ráno jsem měla kůži krásně vláčnou. Jeho vůně je úžasná, není to nic přehnaného, zkrátka jemná kakaová vůně :).

Med balzám na tělo - Ani nevím, jestli má nějak hydratovat nebo ne, ale od tělového krému bych to i očekávala, ovšem, hydratuje dost naprd, spíše vůbec. A to by měl být na suchou až atopickou pokožku.Navíc hrozně smrdí, skoro jako stará rtěnka, takže taky nic lákavého. Příjde mi, že je po něm pokožka taková ulepená. Prý se tahle řada prodává v Polsku jen v lékárně. Za mě ale tento krém určitě ne.

Med šampon - Tento jediný vzoreček jsem zatím nepoužila, odrazuje mě ta ,,vůně" předchozího krému ze stejné řady.

Arganový olej tělové máslo - Konzistence je hutnější, roztírá se ale dobře, vsákne se rychle. Má příjemnou vůni. Hydratace je bezvadná, teď mám nožky jako dětskou prdelku, hihi :D.

Jsem ráda, že jsem vzorečky mohla vyzkoušet, alespoň vím, že když si tam budu něco objednávat, tak budu vědět, čemu se vyhnout a po čem sáhnout :).






















No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...