October 3, 2012

3.10.2012 Málé info.

Ahoj kočky :))

Tak kupodivu ještě žiju, haha :). Stále jsem ještě nemocná, ale už to od rýmy a teploty přešlo k nemluvení a kašli, takže ještě tak 2-3 dny a budu opět ready :). Docela mě mrzí, když je venku tak pěkně a já nemůžu ven. Ještě, že mě dneska mamka zaúkolovala věšením prádla a jeho sbíráním, takže jsem se alespoň na chvíli dostala na čerství vzduch a mám pocit, že bylo venku tepleji než doma :D.
Jinak, kdo sledujete můj FB, tak víte, že už mám nové brýle doma. Jsem z nich nadšená :). Takovéhle brýle jsem vždycky chtěla, jen se v tu dobu ještě tolik nenosili a já byla mladší, takže se ke mě ani moc nehodily. Hned co se zotavím a nebudu tolik kašlat, vylosuju výherce GA formou videa aby to bylo napínavější :). Tady to nebude Random, kdo vybere výherce ;). Už se těším, komu udělám radost :). 
Dneska mi přišla výhra v GA až z Prešova :). Hrozně jsem se těšila na matující make-up od Miss Sporty, ale bála jsem se, že bude moc tmavý, ale nakonec sedí perfektně :). Taky na něj časem udělám recenzi.
Už se mi nahromadilo strašně moc věcí na zrecenzování, takže se do nějakých hned zítra pustím :)

A to už je pro dnešek všechno, jen jsem chtěla dostát slibu, že se vám aspoň někdy ozvu :). Tady máte fotku s novými brýlemi :). Berte v potaz to, že jsem nenamalováná, neučesaná a nemocná, haha :).



Mějte se krásně a rovnou vám popřeju i dobrou noc. Díky, že jste ! :)


With Love your eL.

4 comments :

  1. ty nové brýle ti fakt seknou! taky se mi takové líbí, ale já už bez čoček nedám ránu, i když tím riskuji slepotu:D přeji brzké uzdravení:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc :)) No čočkám dám sbohem alespoň na zimu, když nenosím sluneční brýle :)).

      Delete
  2. Mám podobne ale vyzerám v ních otrasne ... alebo si to možno len ja namýšľam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to hlavně o zvyku. Když jsem si je poprvě nasadila, byly pro mě docela tvrdé. Teď už jsem si zvykla :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...