October 14, 2012

14.10.2012

Dobrou chuť k nedělnímu obídku :))

Dneska mám nějakou divnou náladu, je to asi tím divným počasím, které ráno začalo mlhou a teď se postupně začalo protrhávat. Dalším důvodem je to, že se minulý týden všichni učitelé zbláznili a napařili nám hromadu písemek. A zřejmě důvod poslední, víkend opět končí a zítra se musí do školy. Škola mi prostě vždycky kazila život a těším se, až z ní vypadnu. Máte to tak stejně ?

Teď si tu tak sedím, brouzdám po blozích a vymýšlím různé líčící kreace, co chci natočit a nějaké nápady na články. U toho se alespoň odreaguji než se půjdu znovu učit ;).
Alespoň, že k obědu máme čínské nudle, které miluju, hihi :). Mějte se tu krásně a ve zdraví přežijte další školní týden :). Budu na vás myslet :).
Taky je třeba blog přeměnit do podzimního kabátku a následně do toho zimního, takže čekejte nový design (ráda si s ním hraju :)).

Moje foto jak jsem vstala a šla si vyfotit háro , haha :)

Mějte se fajnově (nevím proč jsem chtěla napsat fanfárově :D) :)


With Love your eL.

6 comments :

  1. s těma písemkama to taky nechápu, kdo se to má furt učit ://

    ReplyDelete
  2. súhlas, škola ničí život :D fakt človek, aby nič iné nerobil len myslel nato kedy má akú písomku, kedy sa má čo učiť a či náhodou z niečoho nebude vyvolaný :/ v podstate bez tých stresov okolo toho by mi ani nevadila, ale o tom môžem len snívať vždy tu bude niekto čo bude hroziť tým, že keď nespravíš to a to dostaneš 5 :D

    ReplyDelete
  3. V jakým jsi ročníku? Snad už ti to brzo uteče... škola mě taky štvala, všichni říkali, jak na ní budu ráda vzpomínat, ale ne... jsem ráda, že jsem pryč. Mluvím teda o SŠ. Vejška už pak byla docela fajn.

    Jinak vlasy pěkné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V tom nejhorším, letos maturuju a je to fuška už teď :/.A jinak za ty vlasy děkuju :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...