October 27, 2012

27.10.2012 - První sníh ♥

Zdravím dámy :))

Dneska jsem ukecala rodiče na návštěvu obchodů, protže měly slevy, hlavně jsem chtěla do Takka :). Všechno jsme oběhli a já si konečně po půl roce něco pořádného koupila :). Nějak konečně přecházím ze sportovního stylu na trošku elegantnější, takže jsem do teď neměla co na sebe než nějaké tričko s žábou ve předu, haha :). Pořídila jsem si v Deichmannovi pěkné podzimní/zimní botky na podpadku (zasmějeme se, já podpadky :D). Udělali v obchodě velkou radost, když jsem zjistila, že začli vyrábět i velikost 35 v dámském, takže jsem si konečně i já přišla na své. Mám prostě nohu jako Popelka :D. Nejvíce jsem se vyřídila v C&A. Odsud jsem si odnesla pár halenek a jeden teplý svetr na zimu :). Určitě natočím nějaké shopovací videjko :).Když jsme se vratili domů, měla jsem dvojnásobnou radost. Za prvé jsem měla radost z nákupů, jak jsem se již zmínila a za druhé konečně napadl slibovaný sníh. Už měsíc mám vánoční náladu, takže tohle je pro mě prostě skvělé :)). Miluju sníh :). Docela mě ale pobavil pohled na slunečnice ve sněhu, chichi :). No můžete se sami podívat, jak to tu teď vypadá :). Fotila jsem to před 10-ti minutami :).

Mějte se krásně a neztraťte se ve sněhu a já si mezitím půjdu sníst tu tunu žrádla, co jsem si koupila :D :).

Teď jsem si vzpomněla, že dneska je sobota a já sem mám dát nehtový článek, takže sem hodím akorát jednobarevné nehty, protože jsem si je nestihla nalakovat ;).

Slunečnice ve sněhu :D

Zimní zahrada :)


With Love your eL.

5 comments :

  1. Ocenila bych i new in, když se zmiňuješ o nákupech =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobře :) Pojmu to formou článku, ve kterém bude i video aby byly věci lépe vidět :)

      Delete
    2. Super, těším se =)

      Delete
  2. Aj ja mám takú malú nožku.:D U nás na Slovensku ešte nesneží,ale zajtra by to malo asi aj k nám doraziť.Určite urob new in.;)

    ReplyDelete
  3. Tak s nakupováním bot máme stejný problém, já ale trochu opačný. Ono mít nohu 41 není zrovna nejlepší :D. Jinak určitě se těším na článek s nakoupenými věcmi. Víš, jak jsem na to úchylná :D.
    U nás nesněží, nýbrž už asi 3 hodiny v kuse prší, takže radost nemám. Ale máš pravdu, ta slunečnice vypadá legračně. Takovou podpásovku v podobě sněhu asi nečekala :D.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...