May 27, 2012

Video: Jakože kouřové líčení.

Krásné nedělní poledne a dobrou chuť k obědu :)

Konenčě jsem se dokopala k dalšímu videu, tohle se mi po hodně dlouhé době docela povedlo :)
Nevěděla jsem, jak toto líčení pojmenovat a kouřové líčení se ktomu docela hodí ;).

Použité produkty:


Pleť
• BBcream Garnier
• pudr od Dermacolu
• korektor od NYC
• bronzer Essence
• růž TCW (kosmetický kufřík)

Oči
• bílá tužka Alverde
• neznačkové oční stínu za směšnou cenu :D
• paletka Smokey eyes od Essence
• paletka od NYC
• oční linky v peru od Essence
• řasenka Essence
• set na úpravu obočí Essence

Rty
• rtěnka Miss Sporty odstín 113 (kterou už asi nevyrábí :D)











 
 

6 comments :

  1. Šikulka, moc pěkné! :)

    ReplyDelete
  2. krásné video, to líčení určitě vyzkouším :)



    PS: Sledovala jsi mě na blogu My dream,My life,Myself a ted mám nový blog, tak budu ráda, když mě budeš sledovat právě tam:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ty zlaté stíny jsou senzační :)
    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...