May 13, 2012

Diary 13.5.2012

Tak vás zdravím znovu :)

Tenhle týden ve škole by mohl být docela pohodový až na raut, který má víceméně na starosti naše třída a je to pro guvernéra národní banky. Ještě, že je semnou ve skupině moje kámoška Lucka, se kterou pojedu i na 2měsíční praxe. Budeme spolu mýt nádobí :D. Ti co mě znají, by mě rozhodně na obsluhu nedoporučili ;). Zítra to budeme od rána chystat a tak možně vozit věci, tak snad to stihneme v nějakém rozumném čase abych byla brzy doma. V úterý budou také ještě nějaké přípravy a něco s jídlem. Raut bude od 11h asi do 15h, teda vůbec nevím. Pak to budeme všechno sklízet a to už bude trvat podstatně déle, tak asi do 18:30 nejméně.
Tak mi všichni držte palce ať něco nezvořu, doufám, že budu moct celou dobu zůstat u umývání nádobí :).

Teď se nám navíc docela nakupily maturitní témata jak do němčiny, tak i do ajiny a ještě těch 40 knih, co máme přečíst do maturity. naštěstí už mám přečtenou více než půlku, tak to stihnu přes prázdniny :).

A kam že pojedu na praxe ? V červnu na Vranov hned u pláže :) a v srpnu do Českého Krumlova jako loni, tam se těším, protože to tam už znám :). Myslím, že jsem to sem už jendou psala, ale to nevadí ;).

V záři jedu s přítelem na naši první dovolenou, jen takový prodloužený víkend, protože on už tou dobou bude mít hotovou školu, takže bude pracovat, tak kvůli volnu no :) Těším se tam, navíc to i krásně zní : sympatická chatka, kolem stromy nedaleko vodní nádrž, budeme jezdit na loďce...moooc se těšíím :)

Jejda, zase jsem se rozepsala, nojo nemám co dělat, tak nějaké to info ;). Na nic už jsem asi nezapomněla, to kdyžtak dopíšu jindy. Tak se mějte krásně a zatím, ahoj :)

A teď pár fotek :)

Někdy loni na procházce s přítelem :) <3 letos jsme spolu oslavili 2 roky :)

S mojí BF na loňských praxích, zlato je to :)

Letošní třídní fotka s BF Kubou :)

A jako bonusovka, slaďoučká pusinkou odnaší šmudlinky z praxí, každý den jsme za ní chodili po práci, vždycky m oslintala celou tvář :D


Vaše eL.

1 comment :

  1. jee :-D tá posledná fotka :-))
    abeilleslife.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...